خبرگزاری کار ایران

باید تا شهریور این دو باشگاه به بورس بروند

سلطانی‌فر: شفافیت لازم برای خصوصی سازی سرخابی ها اخذ شده

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۶۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: مطابق قانون بودجه سال ۹۸ باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند

به گزارش ایلنا،نشست مشترک مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و بعضی از اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری دو باشگاه در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست مسعود سلطانی فر با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۴۴ گفت: مطابق قانون بودجه سال ۹۸ بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.

سلطانی فر افزود: بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش های مختلف بخصوص تعیین دارایی ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همینطور مالیات دو تیم به گونه ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی سازی بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رییس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این دو باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.مدیران عامل دو باشگاه تمامی اسناد و موارد مالی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه کرده اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.

در این دیدار پوری حسینی با تشکر از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری دو باشگاه گفت:امیدوارم در سال ۹۸ وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت سلطانی فر و مدیران دو باشگاه عملی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز