خبرگزاری کار ایران

سرخابی‌ها در آستانه خصوصی‌سازی؛

آگهی واگذاری استقلال و پرسپولیس فردا منتشر می‌شود / مزایده سرخابی ۲۷ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۴۳

ارزش گذاری ۵۸۰ میلیارد تومانی برای این دو باشگاه تنها براساس برند، دو ورزشگاه مرغوب کار و درفشی فر، ساختمان مرکزی این دو تیم و زمینی تحت تملک باشگاه استقلال(تلو) انجام شده است.

آگهی واگذاری استقلال و پرسپولیس در دو نوبت طی روزهای یکشنبه(۵ و ۱۲ بهمن) در روزنامه‌های اقتصادی، سراسری، ورزشی و انگلیسی زبان منتشر و مزایده این دو باشگاه هم در روز دوشنبه، ۲۷ بهمن در سازمان خصوصی سازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قیمت پایه هر یک از دو تیم قرمز و آبی ۲۹۰ میلیارد تومان تعیین شده که خریدار باید ۴۰ درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد و ۲۰ روز کاری پس از قطعیت معامله بپردازد و بقیه این مبلغ را هم به صورت اقساط با نرخ ۱۵ درصد در مدت ۲ سال با فاصله زمانی ۶ ماهه پرداخت کند.

همچنین ارزش گذاری ۵۸۰ میلیارد تومانی برای این دو باشگاه تنها براساس برند، دو ورزشگاه مرغوب کار و درفشی فر، ساختمان مرکزی این دو تیم و زمینی تحت تملک باشگاه استقلال(تلو) انجام شده است.

افزون بر این؛ خریداران مکلف هستند در صورتی که پیشکسوتان و هواداران متقاضی بخشی از سهام هر یک از این دو باشگاه باشند حداکثر تا سقف ۲۰ درصد از سرخابی ها را با همان قیمتی که در مزایده برنده شده به آنها واگذار کند و در صورت نبود درخواست، خریداران مالک ۱۰۰ درصدی این دو باشگاه خواهند بود.

پس از برگزاری این مزایده و مشخص شدن بالاترین رقم پیشنهادی برای هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز خریدار نهایی بعد از تایید صلاحیت توسط کمیته‌ای متشکل از وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر دادگستری و وزیر ورزش و جوانان مشخص و اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز