خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت گیلان در واکنش به عزل رئیس اصناف تالش:

عدم صحیح انجام وظایف دلیل برکناری بود / دوبرابر شدن سهمیه آرد استان

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۰۵۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: طی مکاتبه‌ای افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد گیلان با توجه به بحث گردش پذیری درخواست شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش گفت: بر اساس تصویب نامه ابلاغی هیئت وزیران هیچ نهادی از جمله بیمه، بانک و دارایی و… صرفا به دلیل بدهی حق تعطیل کردن واحدهای صنعتی و تولیدی را ندارد.

وی افزود: در این شرایط و تنگناهای اقتصادی کوچک‌ترین تعدی در حق مصرف کنندگان پذیرفته نیست، نظارت اتاق اصناف بر بازار حتما در این شهرستان افزایش یابد.

دلق پوش تصریح کرد: احکام و سمت‌های روسای اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی تشریفاتی نیست باید به نحو شایسته به وظایف نظارتی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه عدم صحیح انجام وظایف در شهرستان تالش منجر به عزل رئیس اتاق اصناف این شهرستان شد،ادامه داد: هیچ تخلفی در حوزه اصناف پذیرفته نیست چراکه به اهداف جذب گردشگر و اقتصاد گردشگری در این شهرستان خدشه وارد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در خصوص میزان سهمیه آرد نیز گفت: با ستاد تنظیم بازار کشور طی مکاتبه‌ای افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد گیلان با توجه به بحث گردش پذیری درخواست شده است و برای توزیع مناسب آرد در استان نیز با توجه به ضعف تعاونی روستایی پیشنهاد دادیم که شرکت دولتی حمل و نقل آبادان با ناوگان و امکانات مناسبی که در اختیار دارد این وظیفه را برعهده بگیرد تا وضعیت بهبود یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز