خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

کاهش ۴۲ درصدی درخواست فرهنگیان خوزستان برای خروج از استان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۴۰۰

استاندار خوزستان از کاهش ۴۲ درصدی درخواست های نقل و انتقال خارج از استان فرهنگیان خوزستانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: بهبود وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان به عنوان یک اولویت از طریق بسترسازی برای جذب و به کارگیری نیروهای خرید خدمات و حق التدریس دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد کاهش ۴۲ درصد میزان تقاضای فرهنگیان برای خروج از استان بودیم، بیان کرد: فعالیت های گسترده ای در سطح استان برای نگه داشت نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خوزستان در ادامه با برشمردن اقدامات استان در خصوص نگه داشت نیروی انسانی، توضیح داد: اختصاص حق مناطق جنگی و مرزی، کنترل کانون های ریزگرد، تلاش های صورت گرفته برای ارتقا و بهبود شاخص ها و بارش های اخیر نقش مهمی در کاهش میزان تقاضای خروج فرهنگیان از استان داشته است.

شریعتی همچنین با اشاره به راهبردهای پیش روی مجموعه مدیریتی استان در خصوص تسهیل روند تحصیل دانش آموزان مناطق سیل زده تصریح کرد: همه مدارس تخریبی در اثر سیل اخیر تا قبل از مهرماه به صورت کامل تعمیر و نوسازی خواهند شد. برنامه های جامعی برای حمایت از دانش آموزان مناطق سیل زده در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی برای نگه داشت نیروی انسانی و همچنین ارتقای بهره وری نیروی انسانی آموزش و پرورش در همه حوزه ها می بایست به عنوان اولویت عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز