خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت موسوی، معنوی نژاد و غفور از زبان پزشک تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۶۸

پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت مصدومیت سه بازیکن صحبت کرد.

​به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت محمد موسوی گفت: در بازی آخر با روسیه مچ پای موسوی دچار پیچ خوردگی شد و آسیب دیدگی قدیمی او عود کرد. پیش بینی ما این بود که او با شک و تردید در مسابقات حضور پیدا کند اما درمان های خیلی زود موثر واقع شد و او در لیست 14 نفره حضور دارد و برای بازی کردن سرمربی تیم تصمیم گیرنده خواهد بود و مطمئنا در یکی از مسابقات به میدان می رود و شاید در سه مسابقه حضور داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: کمر و پاشنه پا غفور مشکل پیدا کرده بود اما او نیز در حال بهبود است و می تواند حداقل در دو مسابقه حضور داشته باشد. معنوی نژاد نیز کامل تمرین کرد و مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد.

او در پایان صحبت‌های خود در جمع بندی وضعیت ملی پوشان اظهار داشت: دیگر بازیکنان خستگی سه بازیکن سنگین را دارند و یک ریکاوری خوب را سپری کردند و یک تمرین شاداب داشتند و خدا را شکر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند و تنها آقایان غفور و موسوی شاید در برخی بازی ها و یا در برخی از ست ها حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز