خبرگزاری کار ایران

حقوق برانکو خرج نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۸۳

با جدایی برانکو از پرسپولیس به نظر می‌رسد باشگاه قصد دارد پولی که برای حفظ او فراهم کرده بود را صرف خرید بازیکن کند.

پرسپولیس حقوق برانکو را می‌دهد؟

به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت قصد ندارند حقوق برانکو با بپردازند و به جای پرداخت به برانکو، فصد دارند آن را در نقل و انتقالات صرف کنند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس حالا به صورت رسمی بدون برانکو ایوانکوویچ وارد بازار نقل و انتقالات شده است. ایرج عرب که امیدوار بود ایوانکوویچ را به نیمکت پرسپولیس بازگرداند، اکنون با چالش های جدیدی روبروست و تردیدی نیست که اولین اشتباه او در این راه، آخرینش نیز خواهد بود.

داستان پرسپولیس و برانکو در حالی به پایان رسید که او طلب حدود یک میلیون یورویی از سرخ ها داشت که قرار بود دوشنبه گذشته وصول شود. در واقع سرخ ها گمان می کردند که برانکو روز دوشنبه نماینده خود را به باشگاه می فرستد تا با دریافت مطالبات فصل گذشته و پیش پرداخت فصل آینده، ماندنش در پرسپولیس را قطعی کند اما این اتفاق رخ نداد.

با پیوستن برانکو به الاهلی بدون دریافت مطالبات، مدیران باشگاه حالا در موقعیتی جدید قرار گرفته‌اند و صراحتا باید به یک سوال پاسخ دهند؛ این که حالا مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنند یا با آن مبلغ به بازار نقل و انتقالاتی می‌روند تا با جذب ستاره‌ها از اعتراضات هواداری بکاهند.

اما این در حالی است که حضور برانکو در الاهلی سبب نخواهد شد تا او پیگیر مطالباتش نباشد. این اتفاقی است که مدیران سابق باشگاه پرسپولیس بارها آن را تجربه کردند و حالا باید درس عبرتی برای ایرج عرب و هیئت مدیره قرمزها شود. عدم پرداخت حقوق معوقه برانکو احتمالاً کار را به شکایت از فیفا می‌کشاند و در آن صورت پرسپولیس در سال‌های آینده باید چند برابر این مبلغ را بپردازد؛ خصوصاً این که مشخص نیست وضعیت ارز در سال‌های آینده به چه شکل خواهد بود.

همچنین هواداران پرسپولیس نیز به هیچ عنوان راضی نیستند که حقوق برانکو صرف آوردن مربی جدید و بازیکنان تازه شود. چرا که برانکو در یک سال گذشته بهترین دوران تاریخ پرسپولیس را رقم زده و پرداخت حقوقش کوچکترین کاری است که پرسپولیسی ها می توانند انجام دهند.

از طرف دیگر همین حالا نیز باشگاه‌های ایرانی در فوتبال بین المللی به خاطر مشکلات مالی و بدقولی خود مطرح هستند و حالا اگر پرسپولیس حقوق بزرگترین مربی‌اش را ندهد، این موضوع شدت بیشتری خواهد گرفت. طبیعتاً همه می‌دانند که یک مربی خارجی برای حضور در کشوری جدید از مربیان خارجی قبلی مشورت می‌گیرد و حالا با این وضعیت اگر مامیچ، دالیچ یا هرکس دیگری درباره وضعیت مالی و تعهد ایرانی‌ها از کی روش و برانکو بپرسد، آن ها چه پاسخی خواهند داد؟

هم اکنون نیز پرسپولیس می تواند با پیش پرداخت نافرجام برانکو وارد بازار نقل و انتقالات شود و مهره های مورد نظر سرمربی جدید را جذب کند. بنابراین پرداخت حقوق برانکو ربطی به انفعال در نقل و انتقالات نخواهد داشت. همین حالا هم پرسپولیسی ها با 5 بازیکن داخلی مذاکراتی جدی انجام داده و خواهند داد.

نکته مهم این که فعلا باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار نظر رسمی نداشته و باید دید موضع ایرج عرب و هیئت مدیره چه خواهد بود. موضعی که باید امیدوار باشیم به پرداخت هرچه سریع تر حقوق برانکو ایوانکوویچ ختم شود؛ مسئله ای که می تواند موجب تنش زدایی در رابطه باشگاه - هواداران نیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز