خبرگزاری کار ایران

هیچ وقت برای مربیگری تیم ملی با من صحبت نکردند

برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ هرچیزی ممکن است/ فعلاً قصد شکایت از باشگاه را ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۶۹

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد جدایی خود از این باشگاه صحبت کرد.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی خود از پرسپولیس اظهار داشت: صحبت در باره جدایی از پرسپولیس برایم راحت نیست چرا که چند سال خوب را در ایران و در این تیم سپری کردم. در مورد جدایی باید بگویم که زمانی که به کرواسی سفر کردم و در مشورت با دوستان و خانواده خودم این تصمیم را گرفتم و تا پیش از سفرم هیچ تصمیمی در این باره نداشتم.

وی افزود: جا دارد در اینجا از تک تک هواداران پرسپولیس تشکر کنم بابت حمایت همه جانبه‌شان از تیم. آنها در این چند سال تیم را روی شانه‌های خود حمل کردند و به موفقیت رساندند و امیدوارم که این شرایط برای آنها و تیم پرسپولیس در سال‌های بعد هم ادامه داشته باشد و موفقیت پرسپولیس خواسته قلبی من است. مطمئن باشید پرسپولیس بعد از من هم به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود قصد شکایت از باشگاه را دارد گفت: اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد بستگی به تعاملی است که باشگاه قصد دارد داشته باشد و امیدوارم شرایطی ایجاد شود که مشکلی وجود نداشته باشد. من در حال حاضر هیچ تصمیمی برای شکایت از پرسپولیس ندارم و این موضوع را در حال حاضر تکذیب می‌کنم.

برانکو در مورد اینکه گفته شده محسن خلیلی در چند وقت اخیر با گزینه‌های دیگری برای مربیگری صحبت کرده خاطرنشان کرد: خیر، من بعید می‌دانم همچین موضوعی صحت داشته باشد چرا که خلیلی را در این مدت انسان صادق و وفاداری دیدم و کاملاً در خدمت تیم بود. ضمناً اگر هم با کسی مذاکره کرده باشد کار بدی انجام نداده و از نظر من اشکالی ندارد. در کل باشگاه مختار است برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند.

وی در مورد احتمال رویارویی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: این یک فرضیه است و من دوست ندارم در فرض و گمان صحبت کنم ولی باید بگویم همیشه در عین احترامی که برای تیم‌های سابقم قائل هستم یک هدف دارم و آن هم موفقیت تیمی است که در آن مشغول هستم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد احتمال بازگشتش به این تیم در آینده هم توضیح داد: هیچکس از آینده خبر ندارد و کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد و تقدیر چگونه رقم خواهد خورد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برانکو در پایان در مورد اینکه آیا برای سرمربیگری تیم ملی ایران با او صحبت شده بود یا نه، توضیح داد: این مسائل زیاد در موردم مطرح شده و حتی می‌گویند به دنبال سرمربیگری در تیم ملی بودم ولی اصلاً اینطور نیست و هیچ صحبتی هم برای هدایت تیم ملی با کسی نداشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز