خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ خبر داد:

آغاز طرح ضربتی مهاجرتی در سراسر آمریکا طی روزهای آینده/ ایدز را درمان می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۵۱

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که مقام‌های مهاجرتی در روزهای آینده در مقیاس بالا مهاجران غیرقانونی را در سراسر کشور دستگیر می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -سه‌شنبه- گفت که مقام‌های مهاجرتی در روزهای آینده در مقیاس بالا مهاجران غیرقانونی را در سراسر کشور دستگیر می‌کنند. او توضیح بیشتری درباره جزئیات این طرح نداد. 

وی پیش از سفر به فلوریدا در کاخ سفید، در جمع خبرنگاران، گفت: «بناست هفته آینده این برنامه آغاز شود. مردمی که غیرقانونی به کشورمان می‌آیند باید بیرون بروند.»

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین از مکزیک به خاطر اقداماتش در جهت کاهش سیل مهاجران به ایالات متحده تشکر کرد. 

مقام‌های پیشین و تحلیل‌گران حوزه مهاجرت گفتند که بعید به نظر می‌رسد که ارگان‌های مهاجرتی بتوانند به این زودی برای اخراج «میلیون»ها مهاجر اقدام کنند، اما گفته‌های ترامپ و همچنین پیام توئیتری‌اش که روز دوشنبه منتشر شد دست کم می‌تواند سطح هشدار در بسیاری از شهرهای این کشور را بالا ببرد. 

وی که روز گذشته کمپین انتخاباتی خود برای سال آینده را آغاز کرده است، وعده داد بیماری ایدز را درمان خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز