خبرگزاری کار ایران

با حضور استراماچونی نگرانی هواداران کمتر شد

اکبرپور: استراماچونی مربی توانمندی بوده که تیم‌هایی چون اینترمیلان را به او سپرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۷۹

مهاجم سابق استقلال معتقد است استراماچونی می تواند در استقلال به موفقیت برسد.

به گزارش ایلنا،علیرضا اکبرپورمهاجم سابق استقلال معتقد است حضور استراماچونی می‌تواند در استقلال منشأ موفقیت باشد. او اعتقاد دارد این مربی به کار آبی‌پوشان می‌آید و آنها می‌توانند با این مربی ایتالیایی رتبه خوبی را کسب کنند.

 شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

استقلال تیمی بوده که سالها در آن بازی کردم و همیشه این تیم را پیگیری می‌کنم. چند روزی است که مربی تیم مشخص شده و استقلال می‌تواند با حضور مربی‌اش برای فصل بعد برنامه‌ریزی کند. خدا را شکر حضور این مربی باعث شد کمی از نگرانی هواداران کمتر شود.

خیلی‌ها می‌گویند این مربی جوان است و تجربه لازم را ندارد؟

اما سابقه او نشان می‌دهد که در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. به شخصه فکر می‌کنم حضور استراماچونی خیلی می‌تواند به پیشرفت استقلال کمک کند. مطمئن باشید مدیران از اعتماد به مربیان جوان ضرر نمی‌کنند.

البته میانگین سنی استقلال هم برای فصل آینده جوان شده است؟

با جدایی رحمتی و حیدری شرایط سنی بازیکنان برای فصل بعد جوان شده است و این خودش یک فاکتور خوب است. البته که به نظر من رحمتی همچنان هم می‌توانست در استقلال بازی کند اما خودش تصمیم گرفته که از تیم جدا شود.

 با جدایی رحمتی، حسین حسینی از استقلال خواستار مبلغ زیادی شده است. نظر شما چیست؟

به هر حال فوتبال حرفه‌ای شده است و بازیکنان به دنبال تامین مالی خودشان نیز هستند. به هر حال خود حسینی باید در خصوص رقم قراردادش و پولی که می‌خواهد صحبت کند اما در فوتبال حرفه‌ای پرداخت اینگونه پول‌ها عادی شده است.

فکر می‌کنید با حضور استراماچونی، استقلال فصل بعد مدعی قهرمانی است؟

ابتدا این موضوع را باید بگویم که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدا به دنبال جمع کردن امتیازات باشد. تیمی می‌تواند قهرمان شود که در همان هفته‌های نخست امتیازات را جمع‌آوری کند. استراماچونی از یک کشور صاحب سبک می‌آید و به نظر من مربی توانمندی بوده که تیم‌هایی چون اینترمیلان و پاناتینایکوس را به او سپردند.

کار کردن در تیم‌های پایه چطور است؟

کار کردن در تیم‌های پایه شیرین است.قبلا هم در تیم‌های پایه کار کره بودم امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را برای استقلال بسازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز