خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق گیلان خبر داد:

افزایش مصرف برق در گیلان طی هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۶۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در هفته گذشته مصرف برق به شدت افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید طالبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سهم کاهش پیک استان گیلان در طرح های فوق الذکر 122/2 مگاوات است.

وی افزود: با توجه به حساسیت خاص وزارت نیرو به این موضوع و چالش های شبکه توزیع برق، لازم است این فعالیت ها در اولویت برنامه های تابستان قرار گیرد تا بتوانیم به این هدف دست یابیم.

طالبی ادامه داد: در هفته گذشته مصرف برق به شدت افزایش یافت به طوریکه در استان گیلان، غرب مازندران و مازندران این امر کاملا مشهود بود و با توجه به درپیش بودن تابستان با افزایش گرمای هوا روبرو خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا حجم کار در بخش‌های مختلف شرکت خصوصا بخش‌های عملیاتی افزایش می‌یابد و به همین جهت توجه بیشتر به قوانین ایمنی در حین انجام کار بسیار ضروری است و ما نیز به عنوان مسئولان سازمان باید توجه بیشتری به آن داشته و نظارت های لازم را انجام دهیم.

طالبی با تاکید به انجام امور کوچک مانند شاخه زنی درختان مجاور شبکه های توزیع برق و بازدید و ترمیم شبکه های فرسوده گفت: با انجام یکسری اقدامات ساده و تعمیرات بموقع می توانیم از قطع برق لحظه ای مشترکین جلوگیری کنیم زیرا هدف اصلی ما در امر خدمت رسانی جلب رضایت مشترکین و تامین برق مطمئن و پایدار برای آنها است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی استان، باید با برنامه ریزی صحیح، خود را برای مقابله با بحران های احتمالی آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز