خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبرداد:

نجات جان ۱۵ نفر از ساکنان محبوس شده در یک ساختمان در حال حریق/ مصدومیت یک آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۷۰۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات 15 نفر از اهالی یک ساختمان 12 واحدی که دچار حریق شده بود خبر داد وگفت: در جریان این عملیات یک آتش‌نشان نیز مصدوم شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۱۳ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در شهرک وصال در خیابان نیلوفر ۲ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه با تجهیزات پشتیبانی شامل نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده می‌کنند در طبقه چهارم یک ساختمان ۶ طبقه ۱۲ واحدی مسکونی حریق اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این واحد ۹۰ متری به طور کامل شعله‌ور بود، تصریح کرد: آتش به بخش‌های بالایی نیز سرایت کرده و دود بسیار غلیظی همه طبقات را فراگرفته بود به طوری که دود از پنجره‌ها بیرون زده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی در این ساختمان محبوس شده‌اند. آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات کامل به طبقات بالایی رفته و همزمان با خاموش کردن آتش با دستگا‌ه‌های تنفسی مشغول خارج کردن افرادی شدند که در راه‌پله‌ها و راهروها گرفتار شده بودند. آتش‌نشانان همه این افراد را که شامل ۱۵ خانم، آقا و کودکان بودند خارج کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این افراد از نظر فیزیکی دچار مشکل نشده بودند اما دچار دود گرفتگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند. همچنین یک آتش‌نشان نیز دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: باعملیات به موقع  از گسترش آتش‌ جلوگیری شد و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز