خبرگزاری کار ایران

در بازدید مسئولان شهرستان آبیک مطرح شد؛

افتتاح یک واحد قارچ آبیک در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۷۴

در بازدید مسئولان شهرستان آبیک از یک واحد گلخانه‌ای مقرر شد یک واحد تولیدی قارچ در این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک، معصومه شیشه‌گرها بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک از یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد قارچ در حال ساخت روستای باقرآبادکرد شهرستان آبیک بازدید کرد.

واحد گلخانه شامل تولید خیار بود که در اوج باردهی، روزانه یک میلیون تن خیار و در حال حاضر به روزانه 500 تن رسیده است.

در بازدید مسئولان از واحد قارچ در حال ساخت در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی مطرح شد که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

همچنین بیان شد که با افتتاح این واحد قارچ، سالانه 320 تن قارچ تولید می‌شود؛ همچین برای 15 نفر مستقیم و برای 20 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

در این بازدید مقرر شد طی برگزاری جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان آبیک، مشکلات واحد تولیدی قارچ در دست احداث مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم لازم جهت رفع مشکلات اخذ شود.

شرکت کشت و صنعت مهنام به مدیریت محمدرضا حسن پور سه هکتار مساحت دارد که واحد گلخانه‌ای نیم هکتار واحد قارچ دو مترمربع مساحت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز