خبرگزاری کار ایران

اسکلت اصلی تیم را حفظ می‌کنیم

رضاییان: کمالوند تمام فاکتورهای ما را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۸۷۴

رضاییان عقیده دارد، با کمالوند می‌توانند نتایج خوبی بگیرند و همچنان جزو تیم‌های مطرح مدعی فوتبال ایران باشند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل پارس‌جنوبی جم، می‌گوید براساس کارنامه و رزومه خوبی که کمالوند داشته است، او را برای هدایت این تیم در فصل جدید انتخاب کرده‌اند.بهرام رضاییان عقیده دارد، با کمالوند می‌توانند نتایج خوبی بگیرند و همچنان جزو تیم‌های مطرح مدعی فوتبال ایران باشند. رضاییان به مشکلات مالی هم اشاره دارد و می‌گوید هنوز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و این تنها مشکل این تیم نیست بلکه تمام باشگاه‌ها این روزها با مشکل مالی مواجه هستند.

تارتار بعد از 3 سال از پارس‌جنوبی جدا شد.

ما سالهای خوبی را با ایشان سپری کردیم در لیگ یک با ایشان قهرمان شدیم و به لیگ برتر رسیدیم و دوفصل خوب را با او درلیگ برترسپری کردیم. خصوصا در سال اول که حتی‌شانس کسب سهمیه آسیایی داشتیم. به هرحال باتمام این اوصاف در پایان فصل خودشان اعلام کردند که دیگر نمی‌خواهند بمانند و در نهایت با توافق دوجانبه به همکاری چند ساله خود پایان دادیم. امیدوارم هر کجا که می‌رود موفق باشد.

قرعه به نام فراز کمالوند افتاد.

خب بعدازاین‌که آقای تارتار از ما جدا شد ما به دنبال گزینه‌های دیگر رفتیم و کارنامه و رزومه چند مربی را مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت براساس تحقیقاتی که انجام دادیم دیدیم که آقای کمالوند تجربه بالایی دارند و از سوی دیگر در مناطق عملیاتی مثل آبادان کار کرده‌اند و نیز با شرایط نفت آشنایی دارند. بنابراین با تمام این اوصاف با فراز کمالوند به توافق رسیدیدم و قرار شد ایشان هدایت پارس‌جنوبی را در فصل جدید به عهده داشته باشد و امیدوارم که سال خوبی برای فوتبال جم رقم بخورد.

تمرینات در جم برگزار می‌شود یا در تهران؟

ابتدا باید بگویم ما به دنبال این هستیم که تیم موفق باشد. بنابراین هرکاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا به نفع تیم باشد. در حال حاضر ترمیم چمن‌های باشگاه را در دستور کارداریم تا شرایط تمرین در جم برای تیم فراهم باشد. یکی از اهداف ما آماده سازی زیر ساختها برای موفقیت فوتبال جم است. اما در عین حال مطمنا برای برپایی یک اردوی آماده سازی و بازی دوستانه به تهران خواهیم آمد. البته باید ببینیم سرمربی تیم چه عقیده ای دارد. مطمنا آقای کمالوند برنامه جامعی خواهد داشت تا تیم برای حضوری قدرتمند آماده شود.

 اردوی خارج از کشور را در برنامه ندارید؟

برنامه ای برای اردوی خارج از ایران نداریم. البته فدراسیون و وزارت ورزش هم تاکید داشتند که حتی المقدور برنامه‌اماده سازی خارج کشور نداشته باشیم. بنابراین به احتمال قوی یک اردوی داخلی برای آماده سازی خواهیم داشت.

دوبازیکن جدید گرفتید چه برنامه ای برای حفظ بازیکنان و نیز جذب بازیکنان لیگ برتری و ستاره دارید؟

طبیعی است که به دنبال این هستیم که اسکلت تیم را حفظ کنیم. اما در هر صورت این سرمربی تیم است که می‌گوید چه کسی بماند و چی کسی را جذب کنیم. اما با تمام این اوصاف ما یک بودجه مشخص داریم و براساس بودجه ای که داریم بهترین بازیکنان را جذب خواهیم کرد که به تیم کمک کنند.

کمالوند در آبادان هم کار کرده آیا با مدیران نفت آبادان در خصوص او مشورت کردید؟

در هرصورت برای جذب یک مربی شما باید یک سری تحقیقات لازم را انجام دهید. ما هم مثل همه در خصوص ایشان تحقیقات لازم را انجام دادیم و مسلما از همکاران نفتی خودمان هم در ابادان مشورت گرفتیم و نظر آن‌ها هم مثبت بود و باید بگویم کارنامه فراز کمالوند در آبادان خوب بود. به همین جهت همه چیز دست به دست هم داد تا با یک مربی جوان و موفق به نتیجه برسیم و هدایت تیم را به عهده ایشان بگذاریم.

پارس‌جنوبی میتواند دوباره در جمع مدعیان قرار بگیرد؟

امسال هدف ما این است که جوانگرایی کنیم اما در عین حال یک تیم خوب که تلفیقی از بازیکنان و جوان و با تجربه باشد را ببندیم و در نهایت بتوانیم نتایج خوبی بگیریم مطمن باشید پارس‌جنوبی جم می‌تواند در لیگ برتر بازهم در میان تیم مدعی قرار بگیرد و با کسب نتایج خوب مردم جم را خوشحال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز