خبرگزاری کار ایران

هشدار بانکدار سابق آمریکایی نسبت به نوسان در بازار بیت کوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۲۱

در بین سرمایه‌گذاران ارز مجازی دو دوستگی ایجاد شده است. دسته اول معتقد به رکود و دسته دوم معتقد به حرکت جهشی این ارز در بازار هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از فوربس، بیت‌کوین و ارزهای مجازی در هفته‌های گذشته مهار خود را از دست داده‌اند و با شتاب زیادی نوسان داشته و به نوعی قصد دارد که بحران‌های سال ۲۰۱۸ این ارز را جبران کنند.

در نیمه اول سال ۲۰۱۹  قیمت بیت‌کوین بیش از دو برابر شده است  و از میزان چهار هزار دلار به هشت هزار دلار رسیده است. این در شرایطی است که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی اقبال گسترده‌ای به خرید این ارز پیدا کرده‌اند.

اکثر کارشناسان معتقدند بازار بورس ارزهای مجازی به خواب زمستانی خواهد رفت و تا مدت طولانی احتمالا بر این منوال خواهد ماند.

کارشناس جی پی مورگان معتقد است: «نیمه دوم سال جاری احتمال اینکه نقدینگی زیادی به بازار ارز‌های مجازی تزریق شود، کم است. سرمایه گذاران نباید روی افزایش‌های کنونی این ارز حساب باز کنند».

 مسئول سابق وال استریت معتقد است که بیت کوین روند مقاومتی در هفته های آتی نشان خواهد داد و بعید نیست که این ارز حتی تا زیر دو هزار دلار نیز کاهش یابد. این بانکدار سابق افزوده است: «من تا ۲۵۰ هزار دلار شرط می‌بندم که بیت کوین زیر دو هزار دلار را نیز تجربه خواهد کرد.»

هشدار بانکدار سابق آمریکایی نسبت به نوسان در بازار بیت کوین

این اتفاق در شرایطی در حال وقوع است که در بین سرمایه‌گذاران این ارز دو دستگی ایجاد شده است. برخی اعتقاد به رکود در این بازار و حرکتی شبیه به خرس برای این ارز در ماه‌های آتی قائل هستند در صورتی که سایر سرمایه‌گذاران اعتقاد به رونق و خرید بیشتر در ماه های آتی دارند و حرکت آن را شبیه به گاو خشمگین می‌بینند.

همه این اظهارات در حالی بیان می‌شود که «اریک فین من» میلیاردر این بازار معتقد است که در صورت سرمایه‌گذاری بخش صنعتی،  بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز