خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ساختار قامتی بهمراه 7 طرح ملی ویژه بانوان در سراسر گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۳۵

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان گفت: طرح ساختار قامتی بهمراه 7 طرح ملی ویژه بانوان در سراسر استان گیلان به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، طاهره حق پرست رئیس گروه توسعه ورزش بانوان ، در جلسه مسئولین ورزش بانوان شهرستانهای گیلان از تجربه موفق سال گذشته کارشناسان ورزش در اجرای طرح ملی ساختار قامتی برای 11 شهرستان سخن گفت و افزود: در سال جاری علاوه بر اجرای این طرح در همه ی شهرستان های گیلان 7 طرح ملی دیگر شامل اجرای جشنواره پیرامیدهای ورزشی دختران خورشید ، اجرای جشنواره فراغت بانوان با ورزش ویژه زنان و دختران ، اجرای جشنواره فراغت بانوان با ورزش ویژه شاغلین دستگاههای اجرایی ، اجرای جشنواره نشاط و تندرستی ، اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی دا ، اجرای طرح ملی پارک گام و اجرای طرح های ورزش های تطبیقی محله محور را در دستور کار داریم و بر این اساس ضرورت دارد هیات های ورزشی تمرکز بیشتری بر اجرای موفق برنامه ها داشته باشند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود استعدادهای ناب ورزشی در سطح استان گیلان اشاره کردو افزود:در سال گذشته 76 ورزشکار در رشته های مختلف به اردوهای تیم های ملی اعزام کرده ایم که نسبت به مدت مشابه رشد کمی خوبی داشته است .
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان ، میزبانی ارودهای ملی را در فرایند رشد و توسعه ورزش استان مهم ارزیابی کرد و گفت :سال گذشته 12 اردوی ملی را در گیلان میزبان بودیم که این رقم در سال پیشین 3 اردو بوده است.
حق پرست رشد روز افزون داوران و مربیان گیلانی را در فرایند توسعه ورزش استان مهم دانست و گفت :تعدادمربیان گیلانی در سال جاری به مرز 7 هزار و 343 نفر رسیده اند و تعداد داوران گیلانی هم از مرز 1680 نفر گذر کرده اند .
وی رقم 46هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان گیلان راروند خوبی توصیف کرد و گفت :میزبانی 20 لیگ کشوری و6 قهرمانی کشور را نیز در قیاس با سال گذشته روندی رو به رشد ارزیابی کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز