خبرگزاری کار ایران

حتما در جم از نفرات بومی تست گیری خواهم کرد

کمالوند: اعضای کادرفنی پارس شنبه معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۲۵

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید دستیاران خود برای حضور در این تیم را تا روز شنبه معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره اینکه هنوز دستیاران خود برای حضور در پارس جنوبی را مشخص نکرده اظهار داشت: در حال بررسی گزینه های مختلف برای قرار گرفتن در کادرفنی پارس جنوبی هستم. در این راستا جلساتی را با آقای رضاییان مدیرعامل برگزار کردیم و در نظر داریم مربیانی حضور داشته باشند که بتوانند کمک کنند. از سوی دیگر قصد داریم از حضور نفرات بومی نیز در کادرفنی استفاده کنیم. با همه این شرایط تا روز شنبه نام اعضای کادرفنی را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از روز شنبه اول تیرماه تمرینات مان را برای حضور در لیگ نوزدهم رسما استارت می زنیم. انشاالله تا زمان شروع تمرینات در نقل و انتقالات نیز بازیکنانی که در نظر داریم را به خدمت می گیریم و تمرینات را با حضور حداکثری نفرات شروع می کنیم.

کمالوند درباره تست گیری از نفرات بومی استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم حتما چند روز قبل از شروع تمرینات در جم از استعدادهای بومی تست گیری می کنم. از همه بازیکنان جمی و شهرستان های اطراف که تصور می کنند می توانند به پارس جنوبی کمک کنند می خواهم در زمانی که به زودی از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهیم کرد به این مرحله تست بیایند تا بتوانیم عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم و انشاالله استعدادهای برتر را شناسایی و از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز