خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

افزایش 13 درصدی مصرف بنزین در سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۲۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با افزایش 13 درصدی بنزین در سال 97 حدود سه میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در مازندران توزیع شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به میزان مصرف فرآورده های نفتی در منطقه ساری اشاره کرد و گفت : میزان مصرف بنزین در سال 97 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است .

وی افزود: در سال گذشته میزان مصرف نفت سفید دو درصد کاهش ، بنزین 13 درصد افزایش و نفتگاز یک درصد کاهش داشته است .

سبحان رجب پور بیان کرد : رشد 13 درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه درسال 96 به دلیل افزایش تعداد خودروها و افزایش مسافرتهای تابستانی و نوروزی بوده است .

رجب پور ادامه داد : بنزین مصرف شده در سال 97  حدود یک میلیاردو یکصد و نود و پنج میلیون لیتراست و این درحالی است که میزان بنزین مصرف شده در مدت مشابه سال 96 حدود یک میلیاردو هفتاد و پنج میلیون لیتر بوده که در126 جایگاه عرضه سوخت ( پمپ بنزین ) منطقه ساری توزیع شد .

وی خاطرنشان کرد : در سال 97 حدود 610 میلیون لیتر نفتگاز و حدود  64 میلیون  لیتر نفت سفید درمازندران در بین خانوار ، خودروهای ترابری و کشاورزی توزیع شد .

مدیر منطقه ساری با اشاره به اینکه در این ایام بیش از 192 میلیون کیلو گرم  گاز در جایگاههای سی ان جی منطقه ساری توزیع شده است ، عنوان کرد : میزان مصرف سی ان جی در سال 96   در استان حدود 194  میلیون کیلوگرم است که این مقدار در میانگین مصرف روزانه یک درصد کاهش را به دنبال داشته است .

رجب پور افزود : واحد های بازرسی ، نظارتی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  درتمامی ایام سال فعالیت داشته تا رضایت مندی شهروندان و مسافرین را جلب نمایند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز