خبرگزاری کار ایران

اهوازی‌ها سند رو کردند:

بلبلی بازیکن فولاد است، بی جهت شیطنت می‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۱۲

مدیرعامل فولاد اعلام کرد در مورد احتمال پیوستن بلبلی به استقلال به دنبال حق و حقوق باشگاهمان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا،اوایل خردادماه خبر رسید بازیکن جوان و خوش آتیه سپیدرود رشت سقوط کرده که در نیم‌فصل دوم حسابی توانست خودش را نشان بدهد با فولاد خوزستان به توافق رسید تا در لیگ نوزدهم شاگرد جواد نکونام باشد. به یکباره در این گیرودار روز گذشته خبری مطرح شد که این بازیکن با استقلال به توافق رسیده و فصل جدید را به جای حضور در اهواز با آبی پوشان پایتخت آغاز خواهد کرد.

انتشار این خبر بلافاصله با واکنش باشگاه فولاد که با این بازیکن قرارداد سه ساله‌امضا کرده است، همراه بود و حبیب رضایی مدیرعامل فولاد در این زمینه گفت: قرارداد بلبلی با سپیدرود آماتور بود و چون مبلغ قراردادش زیر یک حد تعیین شده بود، می‌توانست یک طرفه با سپیدرود فسخ کند. هر بازیکن ۱۵ روز بعد از انجام آخرین بازی لیگ می‌تواند قراردادش را فسخ کند. ما هم بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، با این بازیکن صحبت کردیم و قرارداد سه ساله‌ای را به‌امضا رساندیم. قرار شد بلبلی بعد از امضای قراردادش با فولاد، فسخ قراردادش را از سپیدرود بیاورد اما تلفن همراه او خاموش شده است و نتوانستیم او را پیدا کنیم.

استقلال اصول اخلاقی را رعایت کند

رضایی درباره خبر توافق بلبلی با باشگاه استقلال هم گفت: صحبتی که با ما نشده است. برای باشگاه‌های دیگر و استقلال احترام قائلیم ولی وقتی بازیکنی با تیم دیگری قرارداد دارد نباید دنبالش بروند. انتظار داریم اصول اولیه اخلاقی رعایت شود. با حضور جواد نکونام با بلبلی صحبت کردیم و قرارداد داخلی در فضایی دوستانه به مدت سه سال امضا شد. در مورد احتمال پیوستن بلبلی به استقلال هم ما دنبال حق و حقوق باشگاهمان خواهیم بود. البته بلبلی حق حضور در هیچ تیم دیگری را ندارد. باتوجه به قراردادی که بلبلی با فولاد امضا کرده، از نظر حقوقی حق حضور در تیم دیگری را ندارد.

گوشی بلبلی خاموش شد

فولادی‌ها و بخش حقوقی این باشگاه پس از عقد قرارداد با بلبلی به دنبال انجام کارهای قرارداد این بازیکن بودند اما به یکباره دیگر نتوانستند این بازیکن را پیدا کنند و با او صحبتی داشته باشند. رضایی در این زمینه گفت: می‌خواستیم قرارداد بلبلی را در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت کنیم که تلفن همراهش خاموش است. وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد امضا می‌کند، یعنی تمام مسایل فسخ و کارهای قبلی را خودش انجام داده است. بازیکنی که قرارداد حرفه ای می‌بندد باید از اصول حرفه ای آگاه باشد.

پای یک شیطنت در میان است

مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است در ماجرای قرارداد بلبلی یک شیطنت در میان بوده و این جوسازی‌ها از این ماجرا نشأت می‌گیرد: قرارداد داخلی با بلبلی امضا شده و اگر فسخ خودش را که هنگام قرارداد مدعی بود از سپیدرود نگرفته باشد، طرف باشگاه سپیدرود است که باید مشکلش را با آن تیم حل و فصل کند. با این حال برخی به خاطر برخی منافع یکسری شیطنت انجام می‌دهند اما کپی قرارداد بلبلی برای سازمان لیگ ارسال شده و این بازیکن متعلق به باشگاه فولاد است.

بندی که بلبلی را بازیکن فولاد کرد

طبق قانون بازیکنی که با تیمی قرارداد دارد برای قرارداد با تیم دیگری یا باید فسخ داشته باشد یا این‌که قرارداد او آماتور باشد. قرارداد آماتور هم یعنی این‌که بازیکن زیر 15 میلیون تومان قرارداد داشته باشد که در این صورت برای فصل آینده می‌تواند قرارداد خودش را فسخ کند. این اتفاق در مورد محمد بلبلی و سه بازیکن دیگر سپیدرود افتاده است که زمان علی کریمی با قراردادهای 10 تا 12 میلیون تومان با این تیم توافق کردند. با توجه به این‌که دریافتی بلبلی طبق قرارداد 10 میلیون تومان بوده است پس ادعای باشگاه فولاد که معتقدند قرارداد این بازیکن آماتور بوده و می‌توانسته فسخ کند درست بوده و مشکلی این بازیکن برای حضور در فولاد نداشته و اگر استقلالی‌ها دنبال جذب آن هستند باید با فولاد توافق کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز