خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر محمدیه بیان کرد:

واگذاری برخی بازیگاه‌های محمدیه به افراد سرمایه‌گذار

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۴۱

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: طبق دستور شهردار به واحد سرمایه‌گذاری شهرداری محمدیه، مقرر شده ساخت برخی از بازیگاه‌های پارک‌ها‌ به افراد واجدالشرایط واگذار شده تا نسبت به راه‌اندازی آنها اقدام شود.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: امروز از پنج پروژه شهر محمدیه از پروژه‌های مورد نظر بازدید به عمل آمد که پروژه‌های بازپیرایی، آسفالت و بازیگاه باقی مانده است و در فرصت دیگری بازدید صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به حجم بالای اجرای پروژه‌ها در شهرمحمدیه نسبت به 24 شهر دیگر استان قزوین به جز شهر قزوین افزود: در کمتر شهری مانند شهر محمدیه پروژه‌های فرهنگی، زیرساختی، فضای سبز و غیره در حال اجرا است.

رئیس شورای شهر محمدیه به اجرای هشت پروژه پارک محله‌ای در محمدیه و مهرگان اشاره و ادامه داد: در حال حاضر پروژه پارک الغدیر و ولایت در حال اجرا است و کار فرهنگی همچون نصب المان شهدا در دستور کار قرار دارد.

کاظمی اضافه کرد: 10 میلیارد ریال عملیات اجرای آسفالت در ناحیه شهری مهرگان و همچنین 10 میلیارد ریال اجرای آسفالت در شهرمحمدیه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور شهردار به واحد سرمایه‌گذاری شهرداری محمدیه، مقرر شده ساخت برخی از بازیگاه‌های پارک‌ها‌ به افراد واجدالشرایط واگذار شده تا نسبت به راه‌اندازی آن اقدام شود.

این عضوشورای شهر محمدیه با بیان اینکه پیمانکاران حقوق خود را دریافت می‌کنند، بیان کرد: تمام حقوق و مزایای کارگران شهرداری محمدیه به روز پرداخت شده که حقوق کارگران پیمانکاران به جز یک تا یک ماه ونیم حقوق پرداخت شده است.

کاظمی افزود: حقوق کارگران برخی شهرداری‌های استان قزوین سه تا چهار و حتی پنج ماه پرداخت نشده و حقوق برخی پرسنل شهرداری‌ها هم سه ماه پرداخت نشده اما در شهر محمدیه وضعیت بهتر است.

وی ادامه داد: شهردار محمدیه با جدیت پیگیر مطالبات به حق مردم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان از استان قزوین و کشور است که از زحمات  ایشان قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز