خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس طلب برانکو تامین کرد، سرمربی کروات ماندنی شد؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۶۵

باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد بدهی خود به برانکو را تامین کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در فصل گذشته موفق شد در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود این روزها حسابی درگیر ماجرای پرداخت معوقات کادرفنی و حفظ آنها در تیم بود که حالا پس از گذشت حدود 2 هفته از این جریانات خبر رسید که مبلغ مورد نظر از سوی باشگاه تامین شده و به زودی به حساب برانکو و دستیارانش واریز خواهد شد.

در روزهای اخیر صحبت‌های ضد و نقیضی در این مورد از سوی رسانه‌ها منتشر شد و حتی عنوان شد که جدایی برانکو از پرسپولیس به دلیل همین مشکلات مالی قطعی است و او در این مدت مذاکراتی هم با الاهلی مصر و الاهلی عربستان داشت تا نشان دهد بحث جدایی او جدی است و همین موضوع مسئولان باشگاه را بیشتر به صرافت تامین بودجه انداخت و حالا تلاش‌ها به نتیجه رسیده است.

شنیده‌ها از باشگاه حاکی از آن است که این مبلغ از طریق سوئیفت قرار است روز شنبه به حساب کادرفنی واریز شود تا آنها به میز مذاکره برای فصل بعد برگردند و البته این به معنی قطعی شدن حضور برانکو در پرسپولیس برای فصل نوزدهم نیست.

برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی یکی از شروط این قرارداد علاوه بر تسویه بدهی‌های قبلی او این است که باید درصدی از قرارداد فصل جدید او به عنوان پیش پرداخت هم واریز شود که هنوز این مبلغ از سوی باشگاه تامین نشده و احتمالاً یکی از مفاد مذاکره طرفین همین موضوع خواهد بود.

باید دید در نهایت برانکو پس از دریافت مطالباتش حاضر می‌شود با ماندن در پرسپولیس برای دریافت پیش پرداخت خود مدت بیشتری به باشگاه فرصت دهد و یا مسئولان باشگاه این مبلغ را هم تامین کرده و پرداخت می‌کنند و یا اینکه با وجود همه تلاش‌ها همکاری در فصل بعد صورت نخواهد گرفت.

به هر جهت بخش مهمی از دغدغه سرخپوشان در این روزها برطرف شده و احتمال ادامه همکاری با کادرفنی کروات تا حد زیادی بالا رفته تا خیال پرسپولیسی‌ها راحت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز