خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان؛ بقای پر حرف و حدیث

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۴۸

نفت مسجد سلیمان در نبرد شانه به شانه با سپیدرود در هفته‌های پایانی در نهایت در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش ایلنا، نفت مسجد سلیمان در شرایطی که تا هفته پایانی برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید در نهایت توانست بماند و از خطر سقوط فرار کند،‌ آنهم در شرایطی که در 5 دیدار پایانی خود با فیروز کریمی حتی یک برد هم به دست نیاورد.

 

شروع فوق‌العاده ضعیف

تیم نفت مسجد سلیمان از همان آغاز فصل شروع بسیار ضعیفی داشت. به طوری که آنها از 10 بازی ابتدایی فقط چهار تساوی به دست آوردند. بازیکنان این تیم حتی در 5 بازی متوالی اول فصل هم موفق به گلزنی نشدند. همین نتایج باعث شد تا عبدا... ویسی از سرمربیگری این تیم برکنار شود.

 

مرزبان جانشین ویسی

ادامه مشکلات مالی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و مخالفت هواداران این تیم با حضور عبدا... ویسی سبب شد تا این مربی پس از چندمین استعفا سرانجام به صورت قطعی از این تیم رفتنی شود. با این حال هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان شرایط چند مربی را زیر نظر گرفته بود و در نهایت با علیرضا مرزبان مربی فصل گذشته مشکی‌پوشان و شهرداری ماهشهر برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند. نفت مسجد سلیمان با مرزبان در نخستین گام به مصاف استقلال رفت و شکست خورد.

 

فیروز کریمی از بازی بیست و ششم

نتایج علیرضا مرزبان هم در نیم فصل دوم لیگ برای هواداران این تیم امیدوار‌کننده نبود. این مربی در 10 مسابقه متوالی نتوانست پیروزی را تجربه کند و همین هم باعث شد تا مسوولان باشگاه برای دومین مرتبه متوالی نیمکت‌شان را تغییر دهند. این مرتبه نوبت به فیروز کریمی رسید و این مربی از بازی هفته بیست و ششم با استقلال خوزستان روی نیمکت نشست. این مربی با اینکه از 5 بازی پایانی فصل فقط سه امتیاز به دست آورد اما به دلیل نتایجی که دیگر تیم‌های انتهای جدولی کسب کردند موفق به خفظ سهمیه تیمش در لیگ برتر شد.

 

ناکام مقابل 5 تیم

تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ هجدم فقط مقابل پنج تیم شکست را تجربه نکرد. آنها از چهار بازی تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود صاحب دو پیروزی و دو تساوی شدند. همینطور از شش بازی با تیم‌های پرسپولیس، ماشین سازی و ذوب آهن هم شش تساوی را به دست آوردند اما بازیکنان این تیم در بازی‌های رفت و برگشت مقابل استقلال، سایپا، سپاهان و پدیده شکست خوردند و از 10 بازی با تیم‌های تراکتورسازی، پارس جم، فولاد خوزستان، نساجی و نفت آبادان فقط پنج تساوی را به دست آوردند.

 

بازیکن کلیدی: حکیم نصاری

برای تیم نفت مسجد سلیمان 29 بازیکن در لیگ هجدهم به میدان رفتند که انتخاب بازیکن برتر از میان همه آنها به دلیل عملکردشان تا حدودی سخت است. با این حال می‌توان از حکیم نصاری هافبک میانی این تیم با زدن 3 گل و چهار پاس گل به‌عنوان بازیکن موثر نام برد.

 

30 دقیقه 17 گل خورده

با اینکه تیم نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم بازی‌هایش تقریبا دو برابر نیمه‌های اولش گل زده اما در 45 دقیقه‌های دوم هم گل‌های بیشتری را دریافت کرده است. این تیم در 30 بازی 37 گل خورد یعنی میانگین 2/1 برای هر بازی اما نکته قابل تامل اینکه آنها 21 گل از این تعداد را در نیمه دوم و 17 گلش را در 30 دقیقه پایانی دریافت کرده‌اند.

 

بدون پیروزی در نیم فصل دوم

تیم شهر مسجدسلیمان در حالی لیگ برتری ماند که در 15 بازی نیم فصل دوم صاحب پیروزی نشدند و از این بابت صاحب یک رکورد هم شدند. تیمی که در تمام بازی‌های مرحله برگشت به پیروزی نمی‌رسد و فقط هفت تساوی را به دست می‌آورد در لیگ می‌ماند.

 

حذف خانگی مقابل استقلال

تیم نفت مسجدسلیمان در نخستین بازی جام حذفی‌اش مغلوب استقلال شد. این بازی در زمان 90 دقیقه گلی به همراه نداشت تا اینکه فرشید باقری در دقیقه 96 پاس وریا غفوری را وارد دروازه خالی نفت مسجد سلیمان کرد، گلی که ارزش آن صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود.

 

داوران بازی‌های خانگی:

سیدمهدی سیدعلی(2)، ناظمی، کرمانشاهی، اکرمی، زاهدی‌فر، شریفی، رحیم‌زاده، مهدوی، زرگر، ترابیان، عادل، خورشیدی، صفایی، بیژن حیدری

 

کمک‌داوران بازی‌های خانگی:

پورمتقی، بهرامی، مروجی، ایلدروم، رضا سخندان (2)، ابوالفضلی، اسعدی، منصوری، شفیعی، ظهیری، داودزاده، علی‌نژادیان، مداح، آشورماهانی، سلطانی، میرزابیگی، شعرانی، الوندی، نجفی، عیوض محمدی، عباسقلی‌زاده، عظیم پور، مولوی، طوسی، مرادی

  نحوه بیشترین گل‌های زده: پاس در‌ عمق: 5‌‌ تا، پنالتی: 4 تا

  نحوه بیشترین گل‌های خورده: پاس در عمق: 8 تا، شوت و ارسال از سمت راست:  هرکدام 7 تا

  تعداد گل‌های زده در‌ دقایق اضافه نیمه اول: 0

  تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم: 2 تا

  تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول:‌0

  تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم: 3 تا

  تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی: 89500 نفر

 برای تماشای 15 بازی خانگی نفت مسجد سلیمان حدود 89500  نفر به ورزشگاه شهید بهنام محمدی رفتند که به طور میانگین برای هر بازی 5966 نفر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز