خبرگزاری کار ایران

محمدباقر صادقی: هنوز مشخص نیست در ذوب آهن بمانم یا نه/ جدایی رشید در تصمیمم تاثیر گذار است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۴۰

گلر ذوب آهن از شرایطش در این تیم صحبت کرد.

محمد باقر صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در ذوب آهن اظهار داشت: قرارداد من با ذوب آهن تمام شده و باشگاه از من خواسته برای مذاکره و تمدید قرارداد بروم ولی هنوز تصمیم قطعی و نهایی خودم را نگرفتم و چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر هم دارم که مشغول بررسی آنها هستم و به زودی تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

وی افزود: من چند سال در ذوب آهن بودم و اینجا خانه خودم است و قطعاً اولویت اول و دومم ماندن در ذوب آهن است ولی شرایط سنی من به گونه‌ای است که باید به فکر خیلی از مسائل باشم تا در چند سال آخر فوتبالم شرایط بهتری برایم فراهم باشد.

گلر ذوب آهن ادامه داد: یکی از مسائلی که برایم مهم است بازی کردن است ولی مسائل مالی هم مهم است چرا که همانطور که گفتم سال‌های آخر فوتبال من محسوب می‌شود و باید به فکر آینده‌ام باشم.

صادقی در مورد اینکه جدایی رشید مظاهری چقدر در تصمیمش تاثیرگذار است گفت: رشید دوست من است و از بهترین گلرهای ایران است و تراکتورسازی انتخاب خوبی برای او بود و شنیدم قرارداد خوبی هم بسته است. او مشکلی در تراکتورسازی نخواهد داشت و در این تیم موفق خواهد شد. در مورد جدایی او هم در تصمیم من تاثیر زیادی دارد.

وی در مورد شایعاتی که از جذب گلر در ذوب آهن شنیده می‌شود خاطرنشان کرد: این دیگر به سیاست‌های باشگاه بر می‌گردد و به من ارتباطی ندارد و هر تصمیمی صلاح بدانند خواهند گرفت.

صادقی در مورد فصل هجدهم هم گفت: در فصل قبل به من زیاد بازی نرسید ولی از منصوریان ممنونم که 6 بار به من میدان داد و به خاطر همان عملکردم الان چند پیشنهاد دارم. من در 4 بازی از آن 6 بازی بهترین بازیکن زمین شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز