خبرگزاری کار ایران

پیگیری مصوبات جلسه مدیرعامل آبفای گیلان با فرماندار املش

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۱۱

مدیر آب و فاضلاب شهرستان املش گفت: با توجه به طرح وجود هوا در شبکه توزیع شهر املش و مشکلات ناشی از آن خصوصاً در محدوده سرچور، با تأمین لوازم واتصالات وشیر آلات نسبت به اقدامات موثر اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از املش، قربانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان املش با اشاره به جلسه مشترک مدیر عامل آبفای گیلان و فرماندار شهرستان املش گفت: با توجه به طرح وجود هوا در شبکه توزیع شهر املش ومشکلات ناشی از آن خصوصاً در محدوده سرچور، با تأمین لوازم واتصالات وشیر آلات نسبت به اقدامات موثر اقدام کرد.

وی ضمن توضیح این مطلب که ابتدا خروجی مخزن 3000 متر مکعبی به خط لوله 300 میلیمتری آزبست متصل شد، افزود: در اقدام بعدی خروجی 400 میلیمتری مخزن به خط 200 میلیمتر شبکه توزیع نیز متصل شد و با این اقدام شیر تخلیه هوا در ابتدای جاده تابستان نشین پشت پایگاه بسیج خواهران نیز نصب شد.

قربانی تصریح کرد: با انجام اقدامات گفته شده علاوه بر اینکه به ظرفیت آبرسانی به شبکه آب شهر افزود شده، شاهدافزایش فشار آب در شبکه خصوصاً در مناطق میان محله و پایین املش نیز هستیم.مضافاً اینکه هوای شبکه آب محدوده سرچور نیز تخلیه شد و کیفیت آب شرب نیز بهبود یافت به نحوی که از ورود رسوبات به داخل شبکه نیز جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز