خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی خواستار شد؛

ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها برای کاهش آمار بیسوادان بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۲۱

فرماندار بندرانزلی خواستار همکاری هر چه بیشتر تمام دستگاه‌های مربوطه جهت کاهش هرچه سریعتر آمار بیسوادان این شهرستان شد.

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، عبدالصمدصفرنژاد در جلسه‌ شورای‌ پشتیبانی‌سوادآموزی‌شهرستان انزلی ضمن تاکید بر اینکه پیشینه هر شهرستان و افتخارات گذشته آن مهم است توجه به وضعیت کنونی شهرستان را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: اینکه انزلی در گذشته افتخارات زیادی داشته و در خیلی موارد شهر اولین‌ها بوده باعث افتخار است اما ما باید امروز شهرستان را بسازیم و برای بهبود شرایط هر چه بیشتر تلاش کنیم و در واقع باید زمان حال را ملاک قرار داد.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه تعصب خاصی به شهرستان انزلی دارد و انتظارات مردم در این شهرستان بسیار بالاست وجود آمار بیسوادی برای شهری که در آن جشن پایان بیسوادی برگزار شده است را باعث تخریب چهره شهرستان دانست.

وی در ادامه ضمن تاکید بر این مساله که همه باید برای موفقیت نهضت سوادآموزی بسیج شویم و کوتاهی دستگاه‌های مربوطه در راستای کمک به رفع این معضل پذیرفتنی نیست، خواستار همکاری هر چه بیشتر تمام دستگاه‌های مربوطه جهت کاهش هر چه سریعتر آمار بیسوادان شهرستان شد و رسیدن از رتبه 33 به رتبه 26 استان در دوره زمانی کوتاه را نتیجه ابتکار عمل و همت مسئولین مربوطه دانست و تسریع و بهبود این روند را خواستار شد.

در ادامه این جلسه سید حسین دریابکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی و نظامی مدیر نهضت سوادآموزی شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام ارائه کردند و راهکارهای موجود جهت بهبود وضعیت سوادآموزی را مطرح کردند.

در پایان مقرر شد پس از اقدام سریع و اجرای برنامه های مهم پیش رو جلسه بعدی شورای پشتیبانی سوادآموزی هفته آینده برگزار و گزارش عملکرد دستگاه‌های مربوطه به فرماندار شهرستان انزلی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز