خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیریت حقوقی سازمان صورت گرفت؛

رفع تصرف ۳۰۰۰ متر از اراضی ملی و ساحلی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۸۲

در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجراییات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی و با مشارکت مرزبانی بالغ بر ۳۰۰۰ متر از اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی، رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر بیان کرد : افراد سودجو از طریق دیوارکشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستا های زیباکنار، و چپر پرد پایین اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی کرده که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، موانع و ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده قلع و زمین‌های مورد تصرف آزاد شده است.

کریم نظری لزوم همکاری همه شهروندان محدوده را برای حفظ و حراست از اراضی به منظور ایجاد زمینه‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه در این منطقه با اطلاع‌رسانی به ضابطین قضایی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی محدوده منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان است.

گفتنی است در شش ماه گذشته بالغ بر ۳ هکتار از اراضی ملی و نوار ساحلی در سطح ۲۸ روستای محدوده منطقه آزاد انزلی رفع تصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز