خبرگزاری کار ایران

دست نشان: وضعیت همکاری‌ام با سپیدرود مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۲۱

سرمربی سپیدرود رشت می‌گوید وضعیت ادامه همکاری او با سرخپوشان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر خلیج فارس با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی به همراه تیم استقلال خوزستان به لیگ دسته اول سقوط کرد و در حفظ حفظ سهمیه لیگ برتری استان گیلان ناکام بود.

روز گذشته کیومرث بیات با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان گیلان به صورت رسمی از مالکیت باشگاه سپیدرود کنار کشید تا سرخپوشان وضعیت مبهمی پیش رو خود ببیند. بیات پس از خداحافظی علی کریمی با سپیدرود به صورت موقت مالکیت این باشگاه را برعهده داشت. اکنون اداره ورزش استان به عنوان مالک باشگاه سپیدرود شناخته می‌شود.

نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته سپیدرود است که یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد. پس از قطع همکاری بیات با سپیدرود با دست نشان تماس گرفتیم و وضعیت او برای حضور در سپیدرود را جویا شدیم. دست نشان در این باره به خبرنگار ما گفت: آقای بیات با ارسال نامه رسمی کنار کشیدند و دیگر در باشگاه نیستند که طرف حساب من باشند. باید به رشت بروم و ببینم که شرایط چگونه است. چند مدت پیش جلسه‌ای داشتیم و الان هم به دنبال یک مالک و اسپانسر هستند. در حال حاضر چیزی مشخص نیست و منتظر هستیم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز