خبرگزاری کار ایران

نانسی پلوسی:

می‌خواهم ترامپ را پشت میله‌‌های زندان ببینم

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۳۸۶

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در حال حاضر نمی‌تواند از ایده استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور حمایت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در جمع مقام‌های ارشد حزب دموکرات گفت که می‌خواهد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده را «در زندان ببیند.» پلوسی هنگامی این سخنان را بر زبان آورد که «جری نادلر»، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، شامگاه سه‌شنبه درباره احتمال شروع فرایند استیضاح ترامپ از او پرسیده بود. 

چند منبع آگاه گزارش دادند که شماری از نمایندگان عالی‌رتبه دموکرات به همراه نادلر به دیدار پلوسی رفتند تا او را مجاب کنند اجازه آغاز استیضاح را بدهد. 

به گفته این منابع، نادلر از پلوسی خواست تا به کمیته او اجازه دهد تا پرونده استیضاح ترامپ را کلید بزند. پلوسی اما برای دومین‌بار در برابر این پیشنهاد ایستاد و گفت که در حال حاضر نمی‌تواند از این ایده حمایت کند. 

چند منبع دموکرات که نخواستند نام‌شان فاش شود اعلام کردند که پلوسی در این دیدار گفته: «نمی‌خواهم ترامپ استیضاح شود، می‌خواهم برود پشت میله‌های زندان.»

پلوسی همواره گفته که برای استیاضح رئیس‌جمهوری آمریکا شرایط مشخصی باید فراهم شود، از جمله حمایت مردم و هر دو حزب این کشور که در حال حاضر هیچ یک از این شرایط مهیا نیست.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز