خبرگزاری کار ایران

اسکورت اتوبوس‌های زائران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در رفت و برگشت/ ترافیک سنگین در محورهای چالوس و ورودی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۹۱

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: طرح ترافیکی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) از صبح امروز آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت راهور، پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به محض اقامه نماز ظهر و عصر توسط زائران در ۱۰ استان کشور که به صورت کاروانی به سوی مرقد حضرت امام(ره) حرکت خواهند کرد همه کاروانها با اسکورت پلیس راه در رفت و برگشت توسط پلیس راه هدایت خواهند شد.

همچنین برابر آخرین اطلاعات دریافتی بار ترافیکی در محورهای هراز و چالوس سنگین است و توصیه می کنیم مسافران حتما به اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا  توجه جدی داشته باشند  و از برای امروز از  محورهای قزوین رشت و فیروزکوه استفاده کنند.

سرهنگ  محمدی - رئیس پلیس راهور گیلان نیز اعلام کرد: در ورودی شهر رودبار شاهد تراکم  خودروها و ترافیک بسیار سنگین هستیم که علت آن تراکم حجم زیاد خودروها و نقص آزادراه رشت - قزوین و تلاقی جاده قدیم و آزادراه در محدوده شهر رودبار است.

وی افزود: همکاران بنده با استفاده از ظرفیت مسیر مخالف و ایجاد لاین قرضی در داخل شهر رودبار ظرفیت مسیر جنوب به شمال را افزایش داده اند تا مسافرین کمتر در ترافیک بمانند. درخواست ما از رانندگان پرهیز از توقف غیر ضروری داخل شهر رودبار و اجتناب جدی از توقف دوبله در شهر رودبار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز