خبرگزاری کار ایران

جباری ثانی خبر داد:

نجات جان ۲ کودک در سیلاب سبزوار

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۰۱

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات جان دو کودک و جان باختن یک خانوم ۲۲ساله در سیل شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محمد علی جباری ثانی در این رابطه گفت:بر اثر بارندگی شدید و آب گرفتگی در روستای خسروجرد، ۲کودک در سیلاب مفقود شده بودند.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار اظهار کرد: پس اعزام تیم سیلاب هلال احمر سبزوار به محل حادثه و‌جست وجو نجاتگران کودکان که در محل امن پناه گرفته بودند، نجات یافتند و تحویل خانواده ها داده شدند.

محمد علی جباری ثانی ضمن آموزش از کودکی بیان کرد: جمعیت هلال احمر،از آموزش از دوران کودکی و نیاز مبرم به آموزش های همگانی و‌نحوه صحیح پناهگیری در دوران کودکی تاکید فراوان دارد.

وی افزود: از کودکی باید آموزش های لازم را به فرزندان خودبدهیم تادر زمان بحران بتوانند به صورت اصولی از خود مراقبت کنند.

جباری ثانی در خصوص جان باختن فرد دیگر گفت: طبق گزارشات عوامل امدادی هلال احمر سبزوار در روستای خسروجرد،جریان شدید آب و سیلاب ،۷خودرو که اغلب خودروها فاقد سرنشین بودند را آب برده است.

وی افزود:خودروی تیبا که دارای دو سرنشین خانم و اقا بوده است، باکمک عوامل امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار، یکی از سرنشینان خودرو نجات پیدا کرده است، اما پس از تلاش بی وقفه بامداد پنج شنبه پیکر بی جان خانوم ۲۲ساله در ۱۰کیلومتری روستا در مسیر رودخانه از آب گرفته و تحویل نیروهای اورژانس گردید و پس از عملیات احیا در اورژانس بیمارستان حشمتیه فوت خانوم جوان تایید گردید.

روستای خسروجرد در ۵کیلومتری غرب خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز