خبرگزاری کار ایران

منصوریان: آرزوی ما سربلندی ایران است/ می‌توانستیم النصر را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۰۹

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت:‌ به دنبال کسب بهترین نتیجه برای ذوب آهن در لیگ برتر ایران بودیم و مسابقات را با نتایج خوبی به پایان بردیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن پس از صعود به عنوان تیم نخست از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. با هدف سرگروهی و پیروزی در این بازی حاضر شدیم و حتی میتوانستیم النصر را شکست بدهیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. النصر هم موقعیت هایی روی دروازه ما داشت که با درخشش  محمد باقرصادقی به گل تبدیل نشد و امروز او مثل رشید مظاهری در دیدارهای گذشته درخشید و بهترین بازیکن میدان شد.

وی با بیان اینکه ارزوی ما سربلندی ایران است تصریح کرد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای ذوب آهن  در لیگ برتر ایران بودیم و مسابقات را با نتایج خوبی به پایان بردیم. همچنین تمرکز ما روی مسابقات آسیایی هم بود و خدا را شکر مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

منصوریان با بیان اینکه ما دوست داریم در خانه بازی کنیم که حمایت هواداران ذوب آهن را هم داشته باشیم عنوان کرد: احتمالا با تیم الاتحاد عربستان در این ورزشگاه دوباره مسابقه خواهیم داد. و از ایرانی های مقیم قطر و امارات و رسانه ها می خواهیم ما را تنها نگذارند و در مسابقات ۱۴ و ۲۱ مرداد حمایت مان کنند. 

سرمربی ذوب آهن ضمن تشکر از از ایرانیان حاضر در قطر که ذوب آهن را در مقابل النصر حمایت کردند گفت: این موفقیت را به مردم ایران، هواداران عزیز، پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن ورسانه ها که نقش پررنگی در این موفقیت داشتند تقدیم می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز