خبرگزاری کار ایران

منصوریان: رویارویی بازیکنان جوان تعیین کننده نتیجه بود / آذری از من لیست خرید خواست

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۱۹

سرمربی ذوب آهن گفت: باید امنیت شغلی در برخی از پست‌ها از بین برود. در این شرایط کل تیم پیروز شود. ممکن است با این ترکیب مقابل الوصل بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش در زمین پیکان در نشست خبری اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که مردم ما را از این فشار در شمال و جنوب کشور رها کند و مسیر خوبی را پیش روی ما قرار دهد.

وی افزود: می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. برنامه لیگ برتر برای همه فشرده است اما ما باید بدون اعتراض با استفاده از بازیکنان جوان پیش برویم. بازیکنان جوان و بزرگ‌تر این اجازه را به ما می‌دهند که با استفاده از بازیکنان آماده کارمان را پیش ببریم.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تدابیر تاکتیکی را اجرا کردند و با یک ضربه به پیروزی رسیدیم. بازی پایاپایی را شاهد بودیم که قطعاً نمی‌توانست بیشتر از دو گل داشته باشد. تیم آقای فرکی خوب بازی کرد. حسین فرکی هم چند بازیکن جوان را بازی داد. امروز برخورد بازیکنان جوان تعیین کننده نتیجه بازی بود.

منصوریان در واکنش به اینکه گفته می‌شود دنبال کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس و تأثیر تیمش در تعیین قهرمان است، گفت: ما دنبال جایگاه خوب در جدول هستیم. دنبال جایگاه ششم هستیم. تیم قطبی و دایی فوق‌العاده خوب هستند. حساسیتی نداریم. هر تیمی که لیاقت داشته باشد قهرمان می‌شود. امروز نتیجه پرسپولیس تنور لیگ برتر را داغ می‌کند. باید ببینیم چه کیفیتی در هفته‌های پایانی داریم. لیگ امسال را با لیگ سال ۹۳ مقایسه می‌کنم که سپاهان، تراکتورسازی و نفت در کورس قهرمانی بودند. این افتخار را داریم که امانت دار ذوب آهن هستیم. در اصفهان احساس آرامش می‌کنیم که دلیل اصلی هم سعید آذری است.

او درباره درخواست مدیرعامل ذوب آهن برای ارائه لیست فصل آینده گفت: آقای آذری به من لطف داشتند و از من لیست خواستند. مهم‌ترین بازی ما بعد از دیدار با پرسپولیس، مقابل الوصل است که برای صعود از گروه تلاش می‌کنیم. ما مسیر خودمان را می‌رویم و شرافت کاری ما بیشتر از هر موضوعی مهم است. فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم.

منصوریان درباره اهداف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اگر از گروهمان صعود کنیم این شانس را داریم که اواسط مرداد ماه با تیم آماده‌ای به میدان برویم. اگر صعود کنیم، دوست داریم سر گروه باشیم. فکر می‌کنم برای تیمی مانند ذوب آهن که جمعیت خاصی هم دارد، اولین هدفمان موفقیت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. هم‌گروه ما در عربستان صدرنشین است. بازی بسیار سختی هم ۳۱ اردیبهشت مقابل این تیم داریم. دیدیم که کیفیت لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالاست. این امکان برای ما نیست که بازیکنان گران قیمت بگیریم پس روی جوانان کار می‌کنیم و هدف اول ما صعود از گروه است.

سرمربی ذوب آهن درباره استفاده از ترکیب ذخیره در این بازی تاکید کرد: ما مبحث ترکیب اصلی را از تیم جدا کردیم. یازده هفته است که ترکیب اصلی نداریم. برخی از تیم‌ها ترکیب اصلی دارند اما ما نداریم. باید امنیت شغلی در برخی از پست‌ها از بین برود. در این شرایط کل تیم پیروز شود. ممکن است با این ترکیب مقابل الوصل بازی کنیم. چند بازیکن بزرگ‌تر داریم که همواره در ترکیب هستند. امروز رشید مظاهری را بازی ندادیم که جزو سه دروازه‌بان بزرگ کشور است.

وی افزود: امروز محمدباقر صادقی برگ برنده ما در زمین بود. این موضوع مایه افتخار باشگاه ذوب آهن بود. اگر امروز مظاهری و باقری نبودند، معراج اسماعیلی بازی می‌کرد. جوانان ما خوب کار می‌کنند. فاصله زیادی بین بازیکنان در لیگ برتر نیست. اگر مربی هم داخل رختکن تیم ما شود می‌تواند ترکیبش را انتخاب کند.

منصوریان ادامه داد: امروز ارسلان مطهری به دلیل فشردگی مسابقات استراحت کرد. او هیچ مشکلی نداشت. امروز حبیب زاده جای ارسلان بازی کرد و جزو بازیکنان خوب ما بود. اینکه در پستی امنیت پستی نیست، احتیاج فوتبالمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز