خبرگزاری کار ایران

توضیحات فتاحی در مورد تفاوت قیمت بلیت برای پرسپولیس و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۶۰

سرپرست سپاهان در مورد تفاوت قیمت بلیت پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بلیت فروشی دیدار سپاهان - پرسپولیس از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و از همان ساعات ابتدایی با یک سری حواشی همراه بوده که در فضای مجازی به آن پرداخته شده است. تصاویری از بلیت‌های پرسپولیس و سپاهان که قیمت آن متفاوت بوده منتشر شده است و اینطور عنوان شده که سپاهانی‌ها بلیت‌ها را گران‌تر از هواداران خودشان به پرسپولیسی‌ها می‌فروشند.

رضا فتاحی سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در همه ورزشگاه‌های دنیا قیمت بلیت جایگاه‌های مختلف متفاوت است و هیچ جا قیمت همه جایگاه‌ها یکسان نیست و ما هم بر اساس جایگاه‌ها طبق عرف همیشگی بلیت فروشی انجام دادیم و تفاوتی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس نیست.

وی افزود: جایگاهی که در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گرفته بلیت 10 هزار تومانی دارد و سپاهانی‌ها هم جایگاه‌هایی با این قیمت در اختیار دارند و بلیت 5 هزار تومانی که تصویر آن منتشر شده مربوط به جایگاه‌های ارزان‌تر است.همانطور که قول داده بودیم جایگاه مناسبی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دادیم و بلیت آن به همین دلیل 10 هزار تومانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز