خبرگزاری کار ایران

نه حرف این و نه حرف آن؛ ۳۰-۷۰ خیرش را ببینید!

وضعیت سکوهای نقش جهان در بازی نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۲۳

وضعیت حضور هواداران دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در بازی نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پیش از دیدار بین دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که با حضور اعضای مدیریتی باشگاه برگزار گردید، وضعیت حضور طرفداران دو تیم برای این بازی مشخص شد.

بنابر قوانینی که طی مدت اخیر در فوتبال ایران رایج بوده در بازی‌های خارج از خانه معمولا سهم تیم میهمان 10 درصد از سکوهای ورزشگاه بود و 90 درصد آن به تیم میزبان تعلق می‌گرفت.

چند روز پیش سازمان لیگ فوتبال ایران طی اقدامی عجیب و شتابزده اعلام کرد که طبق قانون وضعیت بلیت فروشی برای این بازی بین دو تیم 50-50 تقسیم می‌شود که با اعتراض شدید باشگاه سپاهان مواجه شد. مدیریت باشگاه سپاهان اعلام کرد با اگر قرار به بکارگیری این قانون باشد آنها در زمین مسابقه حاضر نمی‌شوند و بازی برگزار نخواهد شد.

پس از گفت‌وگویی که در چند روز اخیر صورت گرفت در پایان بیانیه‌های دو تیم مقرر شد 70 درصد از سکوهای ورزشگاه نقش جهان به سپاهان میزبان تعلق بگیرد و تنها 30 درصد به پرسپولیسی‌ها برسد.

این بازی فردا از ساعت 21 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز