خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی ورزشکاران پنج رشته اعزامی مسابقات جهانی کارگران

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۶۰

فدراسیون ورزش کارگری امروز (دوشنبه) اسامی ۵۱ ورزشکار در پنج رشته اعزامی به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،ساسان کریمی، فرشاد دادفر، غلامرضا محمدی شادروان، امین شایسته نیکو، مهرداد کشاورز، میلاد دلفان، علیرضا نوری و پوریا مال دار قصری هشت شناگر کاروان اعزامی به اسپانیا هستند که با هدایت حسین سمیع زاده فشخامی در کسوت سرمربی و حسن نوری به عنوان سرپرست راهی اسپانیا خواهند شد.

جودوکاران کارگر نیز در قالب دو تیم زنان و مردان به اسپانیا می روند که در بخش زنان آزیتا شکاری، ساناز اروندی، مهشید شیخ ار پناهی و سحر چغلوند به سرپرستی سوسن دانشفر به این دوره از مسابقات اعزام می شوند.

در بخش مردان هفت جودوکار شامل حیدر زحمتکش، حمیدرضا سجادی فر، سید محمدرضا سعیدی مدنی، حمید رضا پاپی، محمد عباس نژاد، سعید مرادی و محمد جمالی با سرمربیگری سعید قمی به این مسابقات می روند و البته سید مهدی پور حسینی به عنوان  داور و محمد وحید پور به عنوان سرپرست این تیم ها را همراهی می کنند.

در رشته کاراته، تیمی متشکل از پنج کاراته کا شامل حسین یوسفی عطا، علی رحیمی، مجتبی کامیاب، بهنام محمدی و مجید اکبرزاده مشتقین راهی ششمین دوره مسابقات جهانی کارگری در اسپانیا می شوند و عبدالرضا صحرانور این تیم را به عنوان مربی و سرپرست همراهی خواهد کرد.

فدراسیون ورزش کارگری همچنین اسامی یونس عیسی بیگلو، سجاد صالح پور، محمود سلیمی راد، احمد خرسانی پور، جواد صابری پور، محمد جعفر توسلی، مهرداد بهرامی، مهدی خانی چگینی، حسین شکری و  امید حاجی تبار مرزناکی را به عنوان ۱۰ کشتی گیر رشته فرنگی اعزامی به اسپانیا معرفی کرد.

مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی کارگران ایران را مجید دهگان  و حسن حمیدی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

در کشتی ساحلی نیز قرار است غلامرضا عبدالله‌پور، حمیدرضا زرین پیکر، امین حسین زاده و اکبر صفرپور برای ایران در ششمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری رو در روی حریفان مبارزه کنند.

اکبر خجسته مربی این تیم است و همایون معصومی بالا شادهی سرپرستی تیم ملی کشتی ساحلی کارگران کشورمان را به عهده دارد.

ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگران ۱۱ تا ۱۶ تیرماه سال جاری در شهر «تورتوزا» اسپانیا برگزار خواهد شد.

کاروان ورزشی کارگران با عنوان "طلایه داران رونق تولید" با ۱۴۰ نفر ورزشکار مرد و زن راهی این رویداد جهانی خواهند شد.

مسابقات جهانی کارگران هر دو سال یکبار برگزار می شود و  این سومین حضور تیم های ملی ایران در این مسابقات می باشد. کاروان ورزشی کارگران کشورمان در قالب ۱۶ تیم و در ۹ رشته  ورزشی به مصاف حریفان جهانی می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز