خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه دوم کشوری معاونت آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در ارزیابی سال 1397

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۲۶۳

معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در ارزیابی عملکرد سال 1397 مرکز آمار ایران (ویژه جشنواره شهید رجایی) مقام دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: مرکز آمار ایران هر ساله فعالیت معاونت‌های آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها را بر اساس شاخص‌های اختصاصی و فنی نظیر رعایت برنامه زمانی، مشارکت در سمینارهای آموزشی، نظارت درون و برون سازمانی و کیفیت نتایج و دیگر شاخص‌‌های مربوط مورد ارزیابی قرار می‌دهد که در سال 1397 معاونت آمار و اطلاعات استان گیلان توانست مقام دوم کشور را کسب کند.

وحید طیفوری افزود:  اجرای طرح‌ های آماری، تهیه نشریه‌‌های آماری نظیر سالنامه، آمارنامه شاخص‌های کلان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سالانه و فصلی و...، تهیه گزارشات مورد نیاز تدوین حساب تولید استان، تهیه و به روز‌رسانی نقشه‌‌های آماری و تولید داده‌های مکانی از اهم فعالیت‌‌های این معاونت در سال 1397 بوده است.

 طیفوری با بیان اینکه نسبت به ارزیابی سال 1396  گیلان صعود 4 پله‌ای داشته است عنوان کرد:  این امر نشان دهنده انجام فعالیت مطلوب این معاونت بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در سال 1397 بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز