خبرگزاری کار ایران

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد؛

مرمت رینگ 7 کیلومتری بوستان پردیسان

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۸۰

سطح 55 هزار متر مربعی رینگ 7 کیلومتری بوستان پردیسان تا پایان خردادماه سال جاری به طور کامل زیر روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ مهندس صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: رینگ 7 کیلومتری پارک پردیسان تا پایان خرداد ماه نوسازی می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،‌ وی با اشاره به اینکه بازسازی از اوایل هفته گذشته آغاز شده افزود:  براساس برنامه زمان بندی تدوین شده به منظور مرمت و بهسازی معابر بوستان پردیسان، روزانه تا 300 تن آسفالت در رینگ 7 کیلومتری این بوستان در حال پخش و اجرا است و از این رو پیش بینی می‌شود سطح 55 هزار متر مربعی این معبر تا پایان خردادماه سال جاری به طور کامل زیر روکش آسفالت برود.
مهندس صبوری در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه بهبود وضعیت معابر بوستان پردیسان، از اجرای عملیات زیرسازی و روسازی آسفالتی یک معبر خاکی به طول 250 متر در این بوستان خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه تحولات جاری در نحوه نگهداشت و مرمت معابر شهر تهران که از دوازدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، صورت پذیرفت و متعاقب اجرای 500 تن روکش آسفالت، بخش خاکی رینگ 7 کیلومتری پارک پردیسان مورد اجرا قرار گرفت. 
وی با بیان آنکه تاکنون بیش از 20 هزار مترمربع از سطح رینگ پارک پردیسان مورد اجرای عملیات تراش آسفالت قرار گرفته است، گفت: شرایط برای اجرای سریع و با کیفیت عملیات روکش آسفالت مهیا است و این عملیات از اوایل هفته گذشته با جدیت آغاز شده است.
به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، برآوردهای اولیه نشان می دهد تراش و روکش کلی این معبر نیازمند 6500 تن آسفالت است. در حالی که بهسازی روکش آسفالت پارکینگ های بوستان پردیسان نیز در دستور کار قرار دارد، مرمت رینگ 7 کیلومتری این بوستان نیازمند هزینه ای بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز