خبرگزاری کار ایران

حسین حبیبی:

چه کسی مطلوب کارگران برای مدیریت تامین اجتماعی‌ست؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۶۳

حسین حبیبی می‌گوید: سکان تامین اجتماعی را به کسی بسپارید که متصل به بدنه و در خدمت کارگران و بازنشستگان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چالش امروز این است: «چه کسی مدیرعامل تامین اجتماعی خواهد شد؟» در این شرایط که بیش از همیشه، صیانت از سرمایه‌های کارگران اهمیت دارد، فعالان کارگری منتظر تصمیم وزیر کار و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای انتخاب مدیرعاملِ مهم‌ترین صندوق بین‌ نسلی کشور هستند.

حسین حبیبی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها و دبیر کانون هماهنگی شوراهای استان تهران) در این رابطه خطاب به رئیس جمهور می‌گوید: به عنوان یک کارگر و بیمه شده از شخص شما و وزیر تعاون، کار و رفاه می‌خواهم در این ماه‌های آخر دولت تدبیر و امید، یک کار مثبت و ماندگار برای خانواده ۴۲ میلیونی تامین اجتماعی انجام دهید و سازمان تامین اجتماعی را که به امانت به شما سپرده شده، امانتداری کنید و اجازه ندهید اتهام خیانت در امانت متوجه شما و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشود.

او خصیصه‌های یک مدیر مناسب را برمی‌شمارد: مورد اطمینان بیمه‌شدگان باشد؛ از بدنه سازمان تامین اجتماعی باشد؛ از نظر اقتصادی و اجتماعی سلامت بوده و وابستگی به آوردگاه جناح‌های معامله‌گر و سهم‌خواه برای تصاحب امانت کارگران نداشته باشد و سابقه مثبت او برای کارگران محرز باشد.

حبیبی در انتها اضافه می‌کند: این بدیهی‌ترین و کم‌ترین خواسته جامعه کارگری از ساختار دولت و وزارت کار است که سکان مدیریت صندوق بین‌النسلی تامین اجتماعی به «اهل» واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز