خبرگزاری کار ایران

نکونام منتفی شد، ستاره‌های تراکتور برگشتند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۹۵

با اعلام پیوستن نکونام به فولاد، کاپیتان‌های تراکتورسازی از تصمیم خود برای جدایی از این تیم عقب نشینی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته در حالیکه خبر توافق جواد نکونام با فولاد و قرارداد او با این باشگاه رسانه‌ای شد، اخباری هم از تبریز به گوش رسید مبنی بر اینکه کاپیتان‌های تراکتورسازی که ساز جدایی کوک کرده بودند قصد دارند در این تیم بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند.

مسعود شجاعی که چند روز قبل در صفحه اینستاگرام خود از هواداران تیم خداحافظی کرده بود و دو بازیکن دیگر هم هر یک به شکل مستقیم یا غیر مستقیم خبر از احتمال جدایی خود از این تیم دادند و حداقل اینکه اخبار منتشر شده را تکذیب نکردند ولی پس از منتفی شدن حضور نکونام در تبریز، محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های این 3 نفر اعلام کرد آنها قصد جدایی ندارند و به قراردادشان با تراکتورسازی پایبند هستند.

این اتفاقات نشان می‌دهد شایعات روزهای اخیر مبنی بر نارضایتی این بازیکنان از انتخاب باشگاه و مذاکره با نکونام برای سرمربیگری تراکتورسازی پر بیراه نبوده است.

این سه بازیکن که ابتدای فصل گذشته با وعده بسته شدن یک تیم بالاتر از سطح آسیا با سرمربی بزرگ و معتبر جهانی جذب این تیم شده بودند از اتفاقات فصل هجدهم ناراضی بودند و شایعات جذب سرمربی ایرانی هم بیش از پیش آنها را از آینده باشگاه دلسرد کرده بود و همین باعث شد به پیشنهادات خارجی خود فکر کنند.

از طرفی در سال‌های اخیر از گوشه و کنار صحبت‌هایی در مورد اختلاف جواد نکونام و مسعود شجاعی شنیده شده که مربوط به دوران کوتاه حضور نکونام روی نیمکت تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش بوده است.

با این حال وضعیت نیمکت تراکتورسازی همچنان مبهم است و سرمربی جدید این تیم هنوز مشخص نیست ولی دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی در حال فشار آوردن به باشگاه برای جذب یک مربی نامدار خارجی هستند و سعی دارند مسئولان تراکتور را از جذب مربی ایرانی منصرف کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز