خبرگزاری کار ایران

شرایط جدایی 3 کاپیتان تراکتورسازی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۴۶

با وجود تمایل 3 کاپیتان تراکتورسازی به جدایی از این تیم شرایطی برای این کار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در فصل هجدهم با وجود در اختیار داشتن امکانات زیاد و یک تیم پر مهره نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و به حضور در رتبه پنجم جدول رضایت داد.

با وجود پایان یافتن رقابت‌ها برخلاف انتظار نه تنها آرامش در اردوی سرخپوشان تبریزی حکم‌فرما نشده که هر روز صحبت از جدایی یکی از مهره‌های کلیدی این تیم مطرح می‌شود. پس از اینکه مشخص شد 3 سرباز ذوب آهنی تراکتور از این تیم جدا شده و به اصفهان بر می‌گردند، 3 کاپیتان این تیم یعنی شجاعی، حاج صفی و دژاگه هم ساز جدایی کوک کردند و گفته می‌شود تمایلی به ماندن در جمع سرخپوشان تبریزی ندارند.

با وجود اینکه اخبار ضد و نقیضی در مورد جدایی هرکدام از آنها شنیده می‌شود ولی از تبریز خبر می‌رسد مفاد قرارداد این 3 بازیکن شرایطی برای جدایی دارد که باید رعایت شوند.

در بند جدایی کاپیتان‌های تراکتورسازی مبلغ 400 هزار دلار (حدود 6 میلیارد تومان) گنجانده شده و این بند هم مشروط به خارجی بودن پیشنهاد است و در مورد تیم‌های داخلی صدق نمی‌کند.

شجاعی و دژاگه که مشخصاً قصد رفتن از لیگ ایران را دارند ولی صحبت‌هایی از علاقه احسان حاج‌صفی به بازگشت به سپاهان شنیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز