خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر بر خورد صاعقه/سیل و رعد و برق در ۱۲ استان

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۰۴

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و رعد و برق در ۱۲ استان کشور گفت: بر اثر رعد و برق ۶ نفر مصدوم و سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حوادث جوی (سیل و رعد و برق) طی٣ روز گذشته گفت: ١٢ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه و مرکزی متاثر از سیل هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده گفت: در ٤٦ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین به ٧٢٥ نفر امدادرسانی شده است. همچنین اسکان اضطراری برای ١٧٦ نفر مهیا و ٢١نفر به نقاط امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال ٧ نفر به مراکز درمانی تصریح کرد: ٦ نفر از این افراد بر اثر رعد و برق و ١ نفر نیز بر اثر ریزش کوه دچار مصدومیت شده بودند. همچنین بر اثر رعد و برق ٣ نفر در استان‌‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی جان خود را از دست دادند.

سلیمی با اشاره به تخلیه آب از ٧٧ واحد مسکونی گفت: ٢٢دستگاه از مسیر سیلاب رها سازی شده‌اند و ٩٨ تیم شامل ٤١٦ نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین ٤٨ دستگاه چادر، ١٨٥تخته پتو، ١٢٥تخته موکت نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز