خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: امیدوارم مجبور نباشیم کف اتوبوس دراز بکشیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۸۲

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: آخرین بازی که به اصفهان رفتیم اتوبوس‌مان شیشه نداشت و مجبور بودیم کف اتوبوس بخوابیم. انشالله این‌بار شرایط اینگونه نباشد و مجبور نباشیم کف اتوبوس بخوابیم.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده پس از  مسابقه پرسپولیس برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه می‌دانند که حق ما صعود بود و با ناداوری حذف شدیم. به هر حال خوشحالم که امروز پیروز شدیم و مسابقات را با خوشی تمام کردیم. سال آینده تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این نتایج را جبران کنیم.

وی افزود: باید خود را برای بازی با سپاهان آماده کنیم. امیدوارم مسئولان شرایطی ایجاد کنند که بازیکنان سالم به اصفهان برود. آخرین بازی که به اصفهان رفتیم اتوبوس‌مان شیشه نداشت و مجبور بودیم کف اتوبوس بخوابیم. انشالله این‌بار شرایط اینگونه نباشد و مجبور نباشیم کف اتوبوس بخوابیم.

خلیل‌زاده در پایان گفت: بازی با سپاهان همیشه سخت است. انشالله با پیروزی اصفهان را ترک کنیم. همچنین امیدوارم در اصفهان به ما فحاشی نشود. چند سال است که وقتی به اصفهان می‌روم فقط فحش می‌شنوم. اصفهان مردم بسیار شریفی دارد، اما برخی‌ها برای هواداری از تیم محبوب خود به ورزشگاه نمی‌آیند؛ بلکه فقط برای فحاشی می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز