خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: فتح سه گانه از لیگ قهرمانان برایم مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۶۱

سرمربی چلسی می گوید فتح سه‌گانه در انگلیس دستاورد بزرگتری نسبت به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی توانست در فینال جام حذفی، واتفورد را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد و نخستین تیم مردان انگلیس شود که در یک فصل سه قهرمانی داخلی را کسب می‌کند. گواردیولا پس از بازی گفت: «من عاشق لیگ قهرمانان هستم اما فتح سه‌گانه داخلی سخت‌تر از فتح لیگ قهرمانان است.»

منچسترسیتی در کنار جام حذفی، لیگ برتر و جام اتحادیه را هم فتح کرده است. آنها در تابستان گذشته کامیونیتی شیلد (سوپرجام) را هم فتح کردند. گواردیولا گفت: «این یکی از بهترین فصل‌هایی است که به‌عنوان مربی تجربه کرده‌ام. من نمی‌گویم بهترین فصلم است اما یکی از بهترین فصل‌هایم بوده است. اینکه نخستین تیمی شوید که سه‌گانه داخلی را فتح می‌کند یعنی دیر یا زود یک تیم دیگر هم به این دستاورد خواهد رسید. کسب چهار قهرمانی در یک فصل فوق‌العاده است.»

گواردیولا همچنین در نشست خبری از دست خبرنگاران عصبانی شد. یکی از خبرنگارها پرسید که آیا مالکان ساکن ابوظبی باشگاه، به او بابت کارهای دیگری به‌جز مربیگری هم پول داده‌اند یا نه؟ روبرتو مانچینی، مربی سابق منچسترسیتی درآمدهای دیگری هم در کنار حقوق مربیگری‌اش داشت و به این ترتیب عملا دستمزد او بدون اینکه در قراردادش قید شود، دوبرابر شده بود. به این ترتیب سیتی قوانین مالی را هم دور می‌زد.

گواردیولا در پاسخ گفت: «آیا می‌دانید چه چیزی دارید از من می‌پرسید؟ آن هم در روزی که ما سه‌گانه را فتح کرده‌ایم. دارید به من تهمت می‌زنید؟»

سیتی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده اما حالا تمرکز روی کنسرسیومی است که مالک باشگاه است. آنها در یک دهه گذشته مخارج فراوانی برای خرید بازیکن و جذب مربی صرف کرده‌اند و حالا با خطر نقض بازی جوانمردانه مالی روبه‌رو هستند. کمیته کنترل مالی باشگاه‌های یوفا این باشگاه را به‌عنوان متخلف معرفی کرده است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه ممکن است از لیگ قهرمانان هم کنار گذاشته شود، هرچند یوفا تاکنون در این باره نظری نداده است.

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده این صحبت‌ها خصمانه و تصمیماتی که گرفته شده اشتباه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز