خبرگزاری کار ایران

آغاز شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایران؛

تراکتور شخم می‌خورد؟/ استقلال کاپیتانش را از دست می‌دهد / پرسپولیس به دنبال سرمایه اندوزی با ترانسفر

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۹۴۸

لیگ برتر به پایان راه رسیده و تیم‌ها برای تقویت و پوشش اشتباهات گذشته در تکاپوی جذب نفرات مدنظر خود خواهند بود.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره لیگ برترفوتبال کشور در حالی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که حالا بازیکنان پس از طی میسری طولانی و طاقت فرسا به دنبال استراحت و تجدید قوا برای فصل آینده هستند. اما به محض پایان این فصل فوتبال ایران بازار شایعات نقل و انتقالات آغازشده است.

در این بین به نظر می‌رسد کمترین جابجایی‌ها در تیم پرسپولیس خواهد بود. بسیاری از بازیکنان این تیم تحت قرارداد هستند و برانکو نیز یک سال دیگر قرارداد دارد. فقط ممکن است ترانسفر بازیکنانی مانند بیرانوند، ترابی و علیپور در دستور کار مدیران این تیم قرار گیرد.اما شرایط در استقلال بسیار متفاوت است چرا که قرارداد هفت بازیکن این تیم به پایان رسیده است. با این شرایط مدیران این تیم برای متقاعد کردن رحمتی، حسین حسینی، منتظری، چشمی، غفوری، علی کریمی و نورافکن کارسختی خواهند داشت و باید جای خالی خسرو حیدری را نیز پر کنند.

این در شرایطی است که تکلیف سرمربی این تیم نیز در ابهام قرار دارد. تراکتورسازی تبریز دیگر تیمی است که گمان می‌رود برای حضور در فصل آینده با تغییرات گسترده‌ای روبرو شود. این تیم که با صرف هزینه‌های کلان حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد برای فصل آینده 5 بازیکن سرباز خود را که از سال قبل حضور داشتند از دست خواهد داد. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان از تیم ذوب‌آهن، شربتی از مشکی‌پوشان و اسلامی‌خواه از بادران پنج بازیکنی هستند که در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوند.

تراکتورسازان اما از همین حالا مذاکرات خود را برای حفظ اسماعیلی فر و پهلوان آغاز کرده اما به در بسته ذوب آهن برخورد کرده است. آن‌ها اما با جدایی محتمل لیکنز از نیمکت فنی باید به دنبال استخدام یک سرمربی دیگر باشند. در این بین صحبت از گزینه‌هایی مثل دایی و نکونام شده است. سرنوشت سه کاپیتان تیم ملی نیز برای ادامه حضور در این تیم نامشخص است و باید دید زنوزی برای ادامه رویاپردازی خود چه برنامه ای خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز