خبرگزاری کار ایران

الگوی فوتبالی من ژاوی است

محمد کریمی: چطور با یک روش گلزنی بهترین خط حمله لیگ برتر شدیم؟/ اگر قرار بود سکوها 50-50 شود چرا قرعه‌کشی کردند؟/ انتظار آقای پاس گلی را داشتم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۳۳

هافبک سپاهان در مورد شرایط تیمش در فصلی که گذشت و مسائل مختلف صحبت کرد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص فصل هجدهم و حضور در سپاهان اظهار داشت: فصل خیلی خوبی بود و اولین حضورم در لیگ برتر را تجربه کردم که تجربه خیلی خوبی بود هر چند که می‌توانست با قهرمانی در لیگ برتر شیرین‌تر شود ولی خب ما همه تلاش‌مان را کردیم و به نظرم کار سپاهان از قهرمانی کم ارزش‌تر نیست.

وی در مورد کسب عنوان آقای پاس گلی لیگ و اینکه فکرش را می‌کرد چنین عنوانی را در اولین حضورش در لیگ برتر بدست بیاورد گفت: این عنوان را با اعتمادی که امیرخان به من داشت و فرصت حضور در ترکیب را به من داد و البته کمک سایر بازیکنان توانستم به دست بیاورم و از همه آنها ممنونم. با توجه به سبک بازی خودم و چیزی که فصل قبل در خونه به خونه از خودم دیده بودم انتظارش را داشتم که به این عنوان دست پیدا کنم و برایم دور از ذهن نبود.

هافبک سپاهان در مورد اینکه کسب این عنوان برایش اهمیتی داشت یا نه، گفت: در درجه اول موفقیت تیم برایم مهم بود و در درجه بعدی به این آمار و عنوان فکر می‌کردم و اجازه ندادم این آمار و ارقام لطمه‌ای به تمرکز کاری من بزند.

وی در رابطه با آقای گلی کی‌روش استنلی هم خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی بود و برای او خوشحالم و حقش بود که آقای گل شود. او فیزیک مناسبی دارد و با استفاده از قدرت بدنی بالای خودش و شم گلزنی توانست امتیازات زیادی برای ما بیاورد.

کریمی در مورد انتقاداتی که به سبک بازی سپاهان می‌شود هم گفت: این حرف اصلاً درست نیست. هر تیمی سبک بازی خودش را دارد و اگر سبک بازی یک تیم بد باشد باید بتوانند جلوی او را بگیرند پس چطور با یک روش بهترین خط حمله لیگ شدیم؟ بعدش هم مگر تمام گل‌های ما روی هوا بود و گل زمینی نداشتیم؟ مطرح کردن این مسائل اصلاً جالب نیست.

هافبک جوان سپاهان در مورد پذیرش پیشنهاد سپاهان در ابتدای فصل خاطرنشان کرد: پیشنهاد سپاهان اتفاق خوبی برای من بود. البته با خود من مستقیم صحبت نشد و با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردند. پیشنهادات دیگری از لیگ برتر داشتم ولی سپاهان را انتخاب کردم چون عاشق کار کردن با آقای قلعه‌نویی بودم و می‌دانستم هر بازیکنی زیر نظر او کار کند می‌تواند پیشرفت کند. اگرچه حضور در سپاهان ریسک بزرگی بود ولی به همین خاطر این ریسک بزرگ را پذیرفتم.

کریمی در مورد چالش حضور در ترکیب اصلی هم گفت: واقعاً رقابت سختی در خط هافبک وجود داشت و ترافیک سنگینی در این پست داشتیم و بازیکنان بزرگی در پست من بازی می‌کردند و رسیدن به ترکیب اصلی و ماندن در آن کار سختی بود ولی خدا را شکر که فرصت این را پیدا کردم و جواب اعتماد کادرفنی را دادم.

وی در رابطه با نیمکت نشینی در مقطعی از نیم فصل دوم عنوان کرد: بخشی از آن به دلیل مصدومیتی بود که سراغم آمد و بخش دیگر هم تصمیم کادرفنی و امیرخان بود که به آن احترام می‌گذارم. همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند و کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. من هیچ وقت دلیل نیمکت نشینی خودم را نپرسیدم و هیچ وقت به خودم چنین اجازه‌ای نمی‌دهم که در این مورد از کادرفنی سوال کنم.

هافبک سپاهان در مورد ناراحتی هواداران از اتفاقات داوری در طول فصل هم خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند. البته اشتباهات داوری در فوتبال همیشه وجود دارد ولی ما در این فصل خیلی از این بابت ضربه خوردیم، خصوصا در بازی با پرسپولیس و بازی با پدیده امتیازات حساسی از دست دادیم که اگر این مسائل نبود قهرمان می‌شدیم.

کریمی در مورد ویژگی‌های اخلاقی خودش و دوری از حاشیه هم عنوان کرد: این اخلاق من و شخصیت من است و همیشه این شکلی بودم و همیشه سعی دارم از حاشیه و اختلاف و درگیری دور باشم و می‌خواهم این اخلاقم را تا پایان فوتبالم حفظ کنم.

وی در مورد اینکه در مقطعی گفته می‌شد حقش حضور در تیم ملی است هم گفت: بله این موضوع مدتی مطرح شده بود و حتی امیرخان هم عنوان کرده بود که باید به تیم ملی دعوت شوم ولی سلیقه سرمربی تیم ملی بود. تلاشم را می‌کنم تا در فصل آینده بازی‌های خوبی انجام دهم و نظر سرمربی جدید تیم ملی را جلب کنم.

هافبک سپاهان در مورد بازی نیمه نهایی جام حذفی و اینکه گفته می‌شود ظرفیت ورزشگاه 50-50 خواهد شد گفت: من خودم این خبر را که شنیدم تعجب کردم و فکر کردم صحت ندارد. مگر می‌شود چنین کاری انجام داد؟ اگر قرار است ظرفیت ورزشگاه تقسیم شود چرا قرعه‌کشی می‌کنید؟ امیدوارم این اتفاق نیافتد و در فصل‌های قبل هم این چنین نبود چون خودم در خونه به خونه بودم و یادم است که فصل گذشته چنین قانونی وجود نداشت.

کریمی در مورد الگوی فوتبالی خودش هم اظهار داشت: من طرفدار بارسا هستم و به شیوه بازی ژاوی علاقه دارم و سعی می‌کنم از او الگو برداری کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز