خبرگزاری کار ایران

در سال رونق تولید؛

رسانه ها در مازندران نامحرم هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۱۴

کارخانه ها را چه کسانی به این روز انداخته اند؟ اشتغال را چه کسانی ذبح کردند و سرنوشت غمبار کارگران را چه کسانی رقم زدند؟ آمریکا؛ انگلیس، آلمان، فرانسه و یا ...؟

تحریم؛ تحریم است فرقی هم نمی کند خارجی باشد یا داخلی و اتفاقا در این سال ها خود تحریمی ها دمار از روزگارمردم درآورده اند؛ با عناوین مختلف!

صحبت های یکی از خطیبان جمعی درباب گرانی ها را می خواندم؛ گفته بود: خرما که از آمریکا وارد نمی شود! چرا باید مردم خرما را کیلویی سی و چند هزار تومان بخرند؟!

کارخانه بزرگی همچون چوب و کاغذ مازندران را به انحاء مختلف و با حربه های جور واجور اجازه نفس کشیدن نمی دهند و از آن سوی دلالان که باید آنان را قاتل جان مردم نامید؛ کاغذ وارد می کنند و ظرف دو هفته بلایی بر سر بازار این کالا می آوردند که چنگیز و مغول و... بر سر این کشور نیاوردند!

قاچاق کالا کارکیست؟ آمریکا، انگلیس، فرانسه؟

کارخانه ها را چه کسانی به این روز انداخته اند؟ اشتغال را چه کسانی ذبح کردند و سرنوشت غمبار کارگران را چه کسانی رقم زدند؟ آمریکا؛ انگلیس، آلمان، فرانسه و یا ...؟

تحریم ، تحریم است! در تحریم های خارجی می دانیم کدام کشور و چه شخصیت هایی می خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را به قهقراء ببرند؛ لیکن تکلیف ملت با تحریم  کنندگان داخلی چیست؟

یک روز مسکن ، روزی دیگر بازار ارز و دلار را متلاطم می کنند و یک روز شکم اشان را با سودهای حرام بازار خودرو پرمی کنند و یک روز...؟ فرقی نمی کند؛ اینان به جان ملت افتاده اند و حاضرند خون خلق الله را درشیشه کنند به هرقیمتی!

تحریم، تحریم است! و ما در استان مازندران به گونه ای دیگرتوسط مسئولان محترم برخی سازمانها و نهادها تحریم گشته ایم! تحریم هایی که هیچ توجیهی ندارند و صرفاً منافع و مصالح نظام و استان را بهانه می کنند!!

دو ماه از سال 1398 هم گذشت؛ در سال رونق تولید هستیم و رهبر معظم انقلاب همگان را برای رفع موانع تولید و پویایی تولید فراخوان ملی داده اند !

دو ماه از سال گذشته و هنوز نمی دانیم برنامه مسئولان محترم استان برای رونق تولید چیست؟

تحریم ؛ تحریم است و ما در استان مشمول خود تحریمی برخی مدیران و مسئولان شده ایم!

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانها و مازندران تشکیل شده سال گذشته بیش از 1500 جلسه در این باره تشکیل شده و دریغ از یک جلسه حضور خبرنگاران در این نشست ها ؟!

می گویند در این ستاد؛ کارفرمایانی که در بحث تولید و اشتغال زایی تلاش می نمایند، مسایل و مشکلات  شخصی اشان را بیان می کنند و صلاح نیست که این مسایل رسانه ای شوند!

با پوزش از مسئولان محترم! مسایل و مشکلات شخصی کارآفرینان چیست که ما نمی توانیم بشنویم واحتمالاً منعکس نماییم!

اگر رسانه ها نامحرم هستند؛ خب حکم نامحرمی آنان برای تمامی جلسات استان صادر گردد و ما نیز سکوت خواهیم نمود اگر مسئولان تصمیم گیرنده برحق باشند!!

کدام یک ازحوزه های اقتصادی در استان مازندران برنامه های خود را در راستای رونق تولید درسال جاری اعلام نموده و عملاً وارد میدان عمل شده اند؟

ضمن عرض ادب و ارادت به مسئولان محترم سازمان صمت و مدیران شهرک های صنعتی استان و اتاق بازرگانی و... برنامه های این بزرگواران درسال 1398 چیست؟ آیا استاندار محترم و دیگر مسئولان از مدیران کل ادارات و نهادهای استان برنامه جامعی درخصوص رونق تولید مطالبه نموده اند؟

وظیفه مهم نظارت برعملکرد ادارات و سازمانها و نهادهای مسئول در استان برعهده کیست؟

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز