خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی :

لزوم نگاه ویژه به روابط عمومی‌ها به‌عنوان یک علم و هنر

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۸۱

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.

به گزارش ایلنا، سید قاسم بی‌نیاز ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به کلیه فعالان این عرصه و به‌خصوص روابط عمومی‌های مجموعه عظیم وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.
 
وی افزود: از مشخصه‌های عصر ارتباطات نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی است. به همین دلیل روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عمومی است.
 
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه  روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، مردم و کارکنان سازمان‌ها هستند، گفت: در همین زمینه روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار جمعی مردم و کارکنان دارند.
 
وی افزود:  محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان، اطلاع‌رسانی شفاف و توجه ویژه به حقوق شهروندان است.  درواقع روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین جامعه هستند لذا باید به روابط عمومی و کارکردهای آن به‌عنوان یک علم و هنر نگاه ویژه داشت. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند موفق عمل کند.
 
بی‌نیاز در پایان گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. درواقع می‌توان گفت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها در ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز