خبرگزاری کار ایران

امروز بررسی شد؛

جاد‌ه‌های شهرستان کرج زیر ذره‌بین شورای شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۸۶

وضعیت جاده های شهرستان کرج در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر شهرستان کرج مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در جلسه ای که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، قهرمان پوران، رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج، موضوعاتی همچون مشکل روشنایی بین جاده ماهدشت و کیانمهر، آسفالت جاده قزلحصار (بلوار پیام)، عدم کیفیت آسفالت جاده چالوس، لق گیری سنگهای جاده چالوس، درخواست کنار گذر بین بابا پیر تا پل کندر با توجه به ابلاغ طرح تفصیلی شهر آسارا و عدم واگذاری حریم و محدوده شهر توسط ادارات به شهر آسارا، عدم ورودی و خروجی مناسب در پیشاهنگی شهر کمال شهر، مشکل نخاله های ساختمانی در حاشیه اتوبان و هماهنگی با شهرداریها برای زیباسازی و درختکاری حاشیه اتوبان‌ها را مطرح کرد و گفت: از آنجایی که شهرستان کرج محل عبور مسافران بیش از 13 استان کشور است و همچنین برای حفظ شأن شهروندان شهرستان لازم است که این اقدامات به عنوان مطالبه جدی شهروندان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قرار گیرد.

مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: هر ساعت هزار و 600 خودرو در اتوبان تردد می کند که ایجاد دسترسی بیش از حد به اتوبان، بار ترافیکی اتوبان را افزایش می دهد و مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کند.

جهانی در ادامه افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش تصادفات داشته ایم و این در حالی است که در استان 49 نقطه حادثه خیز داریم.

وی همچنین با اشاره به محدودیت منابع مالی گفت: در صورتی که شهرداری کمال شهر زیر سازی لازم را انجام دهد برای نصب نیوجرسی آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز