خبرگزاری کار ایران

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری رشت خبر داد:

شستشوی مکانیزه بافت مرکزی و معابر اصلی شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۵۱

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت از شستشوی مکانیزه بافت مرکزی و معابر اصلی شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد باقر بشر دانش با بیان اینکه حوزه مدیریت خدمات شهری در کنار وظایف روزانه پاکسازی و رفت و روب به طور شبانه اقدام به شستشوی مکانیزه خیابان های اصلی و جداول و همچنین خیابان منتهی به بافت مرکزی کرده است، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و رعایت موازین ترافیکی سعی بر این می باشد که عملیات شستشوی مکانیزه این معابر به صورت شبانه انجام گیرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری با اشاره به اینکه امکان شستشو بافت مرکزی شهر رشت در طول روز به دلیل ازدحام جمعیت و وجود دستفروشان در پیاده رو های این محدوده وجود ندارد، گفت: در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی انجام پذیرفته با شرکت های رفت و روب مقرر گردید که شستشوی این محدوده و خیابان ها به صورت شبانه انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: شستشوی این معابر فقط مختص به آسفالت و پیاده رو نمی باشد بلکه پاکسازی کلیه پوسترها، اعلامیه های نصب شده بر روی دیوارها و المان ها و مبلمان شهری و بنرهای تبلیغاتی نصب شده در پیاده رو، شستشو مخازن مکانیزه و ... جزو اقدامات این طرح است.

بشر دانش عنوان کرد: همواره موضوع نظافت و پاکیزگی یکی از دغدغه های اصلی این حوزه در تمام ایام سال است که اجرای این طرح علاوه بر تامین و افزایش نظافت، زیبایی و شادابی را بر چهره شهر می‌فزاید. 

وی با اشاره بر اینکه در طول سال هزینه های زیادی صرف خرید و نگهداری از این ماشین آلات و همچنین امور رفت روب می شود، گفت: انتظار می رود شهروندان عزیز با رعایت موازین بهداشتی مخصوصا تمیز نگه داشتن پیرامون خود این حوزه را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز