خبرگزاری کار ایران

فرماندار مونتانا نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۲۴

این سیاستمدار ۵۳ ساله، بیست و دومین فردی است که به کارزار دموکرات‌ها برای به چالش کشیدن رئیس‌جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده میلادی ملحق می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، «استیو بولاک» فرماندار ایالت مونتانا، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. 

این سیاستمدار ۵۳ ساله بیست و دومین فردی است که به کارزار دموکرات‌ها برای به چالش کشیدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده میلادی ملحق می‌شود. 

بولاک در پیامی ویدئویی گفت: «امروز شاهد نظامی فاسد در سراسر آمریکا هستیم. شاهد دولتی هستیم که به کارزار پول خدمت می‌کند و نه مردم.»

بالاک در سال ۲۰۱۶، همزمان با پیروزی دونالد ترامپ، توانست برای دومین بار سمت فرمانداری مونتانا را از آن خود سازد. 

وی در ادامه پیامش گفت: «به‌عنوان فرماندار ایالتی که ترامپ در آن با ۲۰ درصد اختلاف پیروز انتخابات شد، از نعمت گفت‌وگو با مردمی که با من موافقند محرومم. توانستم در این ایالت دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را در نبرد علیه پول کثیف با یکدیگر کنم و یکی از قوی‌ترین کارزارهای قوانین مالی را در سراسر کشور به راه بیندازم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز