خبرگزاری کار ایران

بهنام صفوی فردا به خاک سپرده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۰۹

بنا به گفته رضا فوادیان (مدیر برنامه زنده‌یاد بهنام صفوی) این هنرمند روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در اصفهان تشییع و در شاهین شهر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع و خاکسپاری بهنام صفوی (خواننده پاپ) که صبح روز دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفته بود، روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

رضا فوادیان مدیر برنامه این هنرمند در صفحه اینستگرامش مکان و زمان خاک سپاری را اعلام کرده است. بنا به گفته فوادیان بهنام صفوی فردا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح از مقابل خانه هنرمندان شهر اصفهان تشیع خواهد شد و در شاهین شهر به خاک سپرده می‌شود. گفتنی است مراسم ختم این هنرمند روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز